Nowy, większy Desperados dostępny jest na rynku od kwietnia. To idealny moment, aby cieszyć się z pierwszych ciepłych dni, delektując się orzeźwiającym smakiem ulubionego piwa podczas spotkań z przyjaciółmi. Nietypowa butelka doskonale sprawdzi się podczas imprez domowych, a dzięki swojej unikalnej pojemności pozwoli podkreślić oryginalność i zaskoczyć znajomych na imprezie. Większa butelka skierowana jest do odważnych, spontanicznych i lubiących cieszyć się życiem młodych ludzi, a w szczególności mężczyzn. Oprócz nietypowej pojemności dużą butelkę Desperadosa wyróżnia też cena, która w stosunku do objętości jest bardzo atrakcyjna.
W związku z wprowadzeniem nowej butelki 580 ml Desperados zaprosił do współpracy francuskiego artystę Héola Jeffroya, który rozlewając farby w niezwykle spektakularny sposób namalował obraz Desperadosa. Dzieło zawisło w centrum Warszawy, jako specjalna reklama outdoorowa marki. Unikalne, wielkoformatowe reklamy outdoorowe, pojawiły się również w Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu. Przygotowali polscy twórcy streetartowi. W każdym projekcie inny artysta zaprezentował swoją wizję dużej butelki Desperadosa.
Desperados zaskoczył też innymi działaniami promocyjnymi. Z końcem kwietnia ruszyła telewizyjna kampania wizerunkowa podkreślająca imprezowy charakter marki, a także radość ze wspólnego spędzania czasu i zabawy ze znajomymi. Desperados rozpoczął też niestandardowe działania ambientowe w przestrzeni miejskiej. Od początku maja trwa również kampania outdoorowa oraz internetowa, a także ruszyły specjalne działania wspierające wprowadzenie butelki 580 ml na stronie www.desperadosbeer.pl.
Więcej informacji na ten temat niebawem na fan stronie marki Desperados Polska na Facebooku oraz na stronie www.desperadosbeer.pl
(M.D)
tagi: desperados ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...