Green Vision to linia czterech ekologicznych produktów do czyszczenia podłóg, łazienek, dywanów i powierzchni twardych, takich jak np. płyty MDF. Choć została wprowadzona na rynek dopiero kilka miesięcy temu, to już cieszą się stosunkowo dużą popularnością. W sondażu konkursowym to właśnie Green Vision była wskazywana przez respondentów, jako ciekawa linia produktów ekologicznych. Na tej podstawie organizator zdecydował o dokładniejszym przyjrzeniu się marce, co spowodowało przyznaniem nagrody.
Kategoria Odkrycie Roku w programie Laur Klienta i Konsumenta stworzona została z myślą o produktach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Na wyniki w programie, w każdej kategorii mają wpływ wskazania respondentów. Na ich podstawie i dokładniejszych analiz Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna nadaje wyróżnienia.
Klienci doceniają Zieloną linię
Produkty Green Vision zostały stworzone w oparciu o niepowtarzalną recepturę, która sprawia, że środki te są bardziej przyjazne nie tylko dla środowiska, ale również dla zdrowia użytkowników. W ich składzie nie ma uczulających alergenów, a wykorzystane substancje są całkowicie biodegradowalne. Jak się okazuje to te cechy wpłynęły na sukces całej linii w konkursie. Środki ekologicznej linii Green Vision uzyskały wyróżnienie ze względu na ich recepturę opartą na całkowicie naturalnych surowcach pochodzenia roślinnego oraz skuteczności w myciu i czyszczeniu przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa użytkowania nie wywołującego alergii i uczuleń.
Czysta ekologia
Zadowolenia z wyróżnienia nie kryje producent środków, firma Lakma. „Kiedy tworzyliśmy linię Green Vision, chcieliśmy, by klienci przestali kojarzyć ekologiczne produkty tylko ze zdrową żywnością i kosmetykami. Laur Konsumenta - „Odkrycie Roku 2011" jest dowodem na to, że rynek ma zapotrzebowanie na ekologiczne środki chemii gospodarczej, które są równie skuteczne, jak ich tradycyjne odpowiedniki. Myślę, że w Polsce coraz bardziej zauważamy trend Eko, który jest bardzo rozpowszechniony w Europie Zachodniej. Takie odpowiedzialne podejście naszych klientów do kwestii środowiska bardzo cieszy" - mówi Agnieszka Barańska, Product Manager firmy Lakma.
(M.D)
tagi: lakma ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...