Będąc jednym z prekursorów na polskim rynku w branży operatorów spożywczych od początku maja 2011 roku firma wprowadziła szereg zmian wizerunkowych i funkcjonalnych na stronie http://www.e-piotripawel.pl/. Sieć "Piotr i Paweł" stawia przed sobą ambitne plany co do obrotów w roku 2011. Szacuje się, iż w największym pod względem udziału regionie warszawskim obroty sklepu internetowego "Piotr i Paweł" wyniosą ponad 25 mln, co powinno umocnić pozycję sieci "Piotr i Paweł", jako lidera sprzedaży internetowej w Warszawie.
O możliwości osiągnięcia takiego wyniku świadczy fakt, iż w pierwszych czterech miesiącach tego roku obrót i ilość zamówień w tym regionie wzrosła o 50% w stosunku do roku ubiegłego. Podobną dynamikę odnotowywuje się w pozostałych lokalizacjach, gdzie realizowana jest usługa e-zakupów "Piotr i Paweł".
(Maja Święcka)
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...