W środę, 4 maja, na parkingu Centrum Handlowego Korona, wystartuje wrocławska odsłona ogólnopolskiej akcji promującej ruch i zabawę „Zaszalej z Drużyną Bugsa". W gigantycznym namiocie o powierzchni 600 m2 znajdzie się mnóstwo bezpłatnych atrakcji przede wszystkim dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat. Doskonałą opiekę zawodowych animatorów organizatorzy zapewnią również maluchom. Akcja potrwa do 22 maja.
Królik Bugs wraz z przyjaciółmi, do których należą Kanarek Tweety i Kaczor Daffy, odwiedzą Centrum Handlowe Korona przy ul. Krzywoustego 126. Właśnie tutaj zaproszą dzieci do przejścia kolejnych stopni wtajemniczenia w aktywny tryb życia. Od gry w piłkę, przez mini-golfa, wspinaczkę, zjeżdżalnię aż po kręgle. Dzieci będą miały szansę wykazać się sprawnością, hartem ducha i umiejętnością pracy w zespole. Po zaliczeniu toru przeszkód otrzymają honorowe członkostwo w Drużynie Bugsa, imienny dyplom, zdjęcie z ulubionym bohaterem oraz upominki z wizerunkami postaci Looney Tunes.
„Od początku akcji pokazujemy dzieciom jak wiele jest możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu. Właściwie każda z nich jest doskonałą alternatywą dla grania na komputerze czy oglądania telewizji. Oprócz rodziców, do współpracy zapraszamy szkoły, przedszkola i wszelkie instytucje, których zadaniem jest codzienne dbanie o zdrowy rozwój dzieci. Udział w zabawie jest bezpłatny zarówno dla indywidualnych uczestników jak i grup zorganizowanych" - mówi Ewa Flader, Dyrektor Regionalny ds. Zarządzania Nieruchomościami Apsys Polska.
„Zaszalej z Drużyną Bugsa" to polska akcja stworzona przez Wytwórnię Rozrywki dla zarządcy centrów handlowych - firmy Apsys w oparciu o program Looney Tunes Active!, Warner Bros. Consumer Products. Rozpoczęła się w marcu 2010 r. w podwarszawskich Jankach. Do tej pory odwiedziła aż 10 miast w całej Polsce zapewniając aktywną zabawę ponad 35 tysiącom dzieci. Wykorzystuje niespożytą energię i doskonały humor postaci Looney Tunes aby pokazać dzieciom oraz ich rodzicom, jak czerpać radość z ruchu i jak połączyć beztroską zabawę z aktywnością fizyczną - niezbędną do zdrowego oraz prawidłowego rozwoju.
„Cieszę się, że program Looney Tunes Active! jest wykorzystywany w Polsce w tak bezprecedensowy sposób - mówi Anetta Sroczyńska, Country Manager European Licensing Company, firmy będącej wyłącznym przedstawicielem Warner Bros. Consumer Products w Europie Środkowo-Wschodniej. - W Europie mamy coraz więcej przykładów wykorzystania postaci Looney Tunes do promocji dyscyplin sportowych. We Włoszech czy Hiszpanii stały się one nawet oficjalnymi partnerami Federacji Koszykarskiej. W ten sposób ulubieni bohaterowie naszych dzieci propagują sport, aktywność, śmiech... szaleństwo!"
Zabawa w gwiazdorskim otoczeniu postaci z kreskówek potrwa we Wrocławiu od 4 do 22 maja. Aby tu zawitać Drużyna Królika Bugsa pokonała ponad 3.000 km i przez ponad 200 dni zachęcała dzieci w miastach całej Polski do szalonej zabawy. Do tej pory Królik Bugs odwiedził m.in. Konin, Gniezno, Katowice, Gdańsk, Kraków, Toruń, Warszawę, Łódź, Sosnowiec i Zabrze.
(Maja Święcka)
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...