Advertisement

Nowości

Różana delikatność

Środa, 27 kwietnia 2011
Co drugi Europejczyk ma wrażliwą skórę*, a u coraz większej ilości osób wymaga ona szczególnej pielęgnacji i opieki. Używamy wówczas specjalnych produktów, takich jak kremy i mydła do skóry delikatnej. Z tego samego powodu ubrania, które znajdują się w stałym kontakcie z naszą skóra powinny być miękkie, gładkie i delikatne w dotyku. W odpowiedzi na te potrzeby Silan wprowadza tej wiosny nowy płyn zmiękczający do tkanin: Silan Sensitive Natural Rose & Silk Extracts.

Silan Sensitive Natural Rose & Silk Extracts stworzono specjalnie z myślą o osobach, które poszukują produktów przyjaznych dla alergików, posiadających delikatny i łagodny zapach Formuła płynu z zawartością ekstraktów z róży i jedwabiu jest korzystna dla osób o wrażliwej skórze. Silan Sensitive Natural Rose & Silk Extracts oferuje konsumentom delikatne działanie na skórę wypłukanej w nim bielizny i odzieży, co zostało potwierdzone w testach dermatologicznych.

Ekstrakt z jedwabiu jest pomocny w zapewnianiu praniu wyjątkowej miękkości i gładkości, natomiast ekstrakt z róży nadaje tkaninom delikatny zapach. Ten dyskretny, ale jednocześnie trwały, zapach nowego Silana Sensitive Natural Rose & Silk Extracts dopasowany został do preferencji klientów, którzy wybierają produkty typu „sensitive" i cenią sobie efekt ich delikatności. Tę subtelność i delikatność działania podkreśla różowy kolor produktu, który wyróżni go na półce.

Silan Sensitive Natural Rose & Silk Extracts, dbając o odzież, troszczy się jednocześnie o delikatną skórę osób, które ją noszą. Płyn ten nadaje się do wszystkich rodzajów materiałów i tkanin.

Silan Sensitive Natural Rose & Silk Extracts zastąpił wariant Aloe Vera & Avocado Oil i pojawił się na sklepowych półkach w połowie kwietnia b.r. Przezroczyste butelki będą dostępne w dwóch pojemnościach: 1 i 2 litry. Rekomendowana cena produktu to około 9 zł za 1 l i około 16 zł za 2 l.

Wprowadzenie na rynek Silana Sensitive Natural Rose & Silk Extracts wspierane będzie nową telewizyjną kampanią reklamową. Przygotowywane jest również wsparcie w punkcie sprzedaży i w internecie. Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiedzialna jest agencja DDB. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

*Źródło: Sensitive skin is not limited to the face, British Journal of Dermatology (Styczeń, 2008)

(M.D)

tagi: silan ,