16 kwietnia we wrocławskim sklepie IKEA odbyły się obchody Dnia Ziemi. Przy tej okazji IKEA zorganizowała w Eko-Domku zbiórkę zużytej elektroniki, świetlówek i baterii, w zamian dając klientom ekologiczne środki z linii Green Vision.
Była to pierwsza tego typu akcja crossbrandingowa i eventowa organizowana przez IKEA wraz z firmą Lakma, producentem Green Vision.
„Wiemy, że IKEA od wielu lat promuje wśród swoich klientów odpowiedzialne podejście do kwestii ekologii. Z naszym produktem staramy się trafić do grupy odbiorców o profilu zbliżonym do klientów IKEA. Nasza ekologiczna linia środków do czyszczenia domu Green Vision to stosunkowo nowa pozycja na rynku, dlatego też nawiązanie współpracy z tak rozpoznawalną marką IKEA, która bardzo ceni sobie kwestie ekologiczne, było dla nas bardzo ważne" - mówi Agnieszka Barańska, Brand Manager firmy Lakma.
Producent Green Vision zdaje sobie sprawę z tego, że segment ekologicznej chemii gospodarczej jest w dalszym ciągu w niewielkim stopniu zagospodarowany i słabo zakorzeniony w świadomości klientów. „Poprzez tego typu akcje chcemy trafiać do Polaków z informacją, że ekologia to nie tylko zdrowa żywność, ale też środki do czyszczenia domu, które poza tym, że są bardziej przyjazne dla środowiska, są np. pozbawione uczulających alergenówi" - dodaje Barańska.
W czasie pierwszej wspólnej akcji IKEA i Lakma w ciągu 6 godzin zebrano 100 kg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 5 kg baterii i 20 sztuk świetlówek. W zamian klienci otrzymali kilkadziesiąt sztuk produktów z linii Green Vision.
(M.D)
tagi: lakma ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...