"Naszym celem jest poszerzenie grona klientów, ceniących nie tylko tradycję ale także jakość produktów, sprzedawanych za rozsądną cenę" - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A. - "Szczególny nacisk kładziemy nie tylko na wygląd ale także na jakość naszych produktów, z których sukcesywnie eliminujemy konserwanty, glutaminian sodu oraz sztuczne barwniki."
Powyższe zmiany dotyczące składu produktów zastosowano już w galaretkach, kisielach, budyniach i kremach do tortów. Aktualnie Cykoria wprowadza na rynek serię „zdrowych" mieszanek przypraw, nie zawierających konserwantów. W pierwszej kolejności na rynku pojawią się nowe przyprawy do grilla i kurczaka, z nowym opakowaniem typu stabilo, pozwalającym zachować zarówno smak jak i aromat przypraw oraz ułatwiającym otwieranie i zamykanie torebki.
W kolejnych miesiącach zostaną wprowadzone zdrowe zupy z warzywami oraz przyprawy do żeberek, karkówki, a także udek i skrzydełek z kurczaka, z użyciem których będzie można przygotować mięso na trzy sposoby: tradycyjnie na patelni, w woreczku oraz w naczyniu.
(Maja Święcka)
tagi: Cykoria ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...