Nieskategoryzowane

Cykoria S.A. wprowadza zmiany

Środa, 20 kwietnia 2011
Unowocześnianie istniejących linii produkcyjnych i zakup nowych, bardziej wydajnych maszyn, zastosowanie nowych technologii, rozbudowa magazynów oraz logistyki a także wprowadzanie na rynek nowych, innowacyjnych produktów to tylko niektóre ze zmian, wprowadzanych przez Cykorię, firmę z  polskim kapitałem, działającą na rynku od ponad 120 lat.

"Naszym celem jest poszerzenie grona klientów, ceniących nie tylko tradycję ale także jakość produktów, sprzedawanych za rozsądną cenę" - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A. - "Szczególny nacisk kładziemy nie tylko na wygląd ale także na jakość naszych produktów, z których sukcesywnie eliminujemy konserwanty, glutaminian sodu oraz sztuczne barwniki."

Powyższe zmiany dotyczące składu produktów zastosowano już w galaretkach, kisielach, budyniach i kremach do tortów. Aktualnie Cykoria wprowadza na rynek serię „zdrowych" mieszanek przypraw, nie zawierających konserwantów. W pierwszej kolejności na rynku pojawią się nowe przyprawy do grilla i kurczaka, z nowym opakowaniem typu stabilo, pozwalającym zachować zarówno smak jak i aromat przypraw oraz ułatwiającym otwieranie i zamykanie torebki.

W kolejnych miesiącach zostaną wprowadzone zdrowe zupy z warzywami oraz przyprawy do żeberek, karkówki, a także udek i skrzydełek z kurczaka, z użyciem których będzie można przygotować mięso na trzy sposoby: tradycyjnie na patelni, w woreczku oraz w naczyniu.

(Maja Święcka) 

tagi: Cykoria ,