Firma konsekwentnie realizuje założenia polityki strategicznej na 2011 rok.
Dodatkowo marka prowadzi sprzedaż swoich artykułów na stoiskach firmowych we wszystkich delikatesach sieci Alma oraz poprzez sklep internetowy Alma24.
Bogaty asortyment, estetyczne opakowania dbałość o najwyższą jakość produktów, oraz kulturę obsługi klienta sprawiły, że marka pozycjonowana jest w segmencie Premium.
W jej skład wchodzą następujące linie produktowe: wędliny, przetwory warzywne, przetwory owocowe, miody, grzyby, musztardy, słodycze, kawy, herbaty, alkohole, pieczywo, a asortyment jest uzupełniany i modyfikowany zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami Klientów. Obecnie liczy ok. 130 pozycji.
Historia każdego produktu, związane z nim osoby i anegdoty, opisane są przez znawców kultury galicyjskiej - Stanisława Czumę i Leszka Mazana - w dołączonych do opakowań książeczkach.
(M.D)
tagi: krakowski kredens ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...