Nowości

Tradycja w nowoczesnej odsłonie

Poniedziałek, 18 kwietnia 2011
Mimo iż półki sklepowe uginają się pod obfitością serów rozmaitych gatunków, na polskich stołach od lat niepodzielnie króluje Gouda. Za sprawą jednego z największych na rynku opakowań serów plastrowanych MSM MOŃKI tradycyjny smak sera holenderskiego ubrany został w nowoczesną formę.

Charakteryzująca się sprężystym miąższem i nielicznymi, owalnymi otworami wielkości ziarna ryżu Gouda należy do najstarszych i najlepiej znanych na świecie przedstawicieli serów dojrzewających. Tradycja wytwarzania Goudy wywodzi się z holenderskiego miasta, położonego w okolicy Rotterdamu - stąd też pochodzi nazwa tego mlecznego przysmaku.

Cechami charakterystycznymi Goudy są wyrazisty zapach i soczysty, śmietankowy smak, co w połączeniu z łatwo topliwą konsystencją sprawia, że produkt ma uniwersalne zastosowanie.

Sery plastrowane, pakowane w sposób umożliwiający wielokrotne otwieranie produktu bez obawy o jego świeżość, to rozwiązanie wygodne i praktyczne.

„Głęboka analiza rynkowa skłoniła nas do podziału oferty serów plastrowanych na dwie odrębne partie" - wyjaśnia Ewa Polińska, Specjalista ds. marketingu firmy MSM MOŃKI. Dzięki zróżnicowanej gramaturze opakowań - 150 i 750 g -  konsument ma większą możliwość dostosowania zakupu do swoich potrzeb. - „Duże pudełka sprawdzają się na przykład w przypadku rodzin, dla których 150g sera wystarcza na przygotowanie zaledwie jednego posiłku. Z kolei konsument, który ma mniejsze potrzeby, nie musi wydawać pieniędzy na duże opakowanie" - dodaje Ewa Polińska.

(M.D)

tagi: mońki ,