Charakteryzująca się sprężystym miąższem i nielicznymi, owalnymi otworami wielkości ziarna ryżu Gouda należy do najstarszych i najlepiej znanych na świecie przedstawicieli serów dojrzewających. Tradycja wytwarzania Goudy wywodzi się z holenderskiego miasta, położonego w okolicy Rotterdamu - stąd też pochodzi nazwa tego mlecznego przysmaku.
Cechami charakterystycznymi Goudy są wyrazisty zapach i soczysty, śmietankowy smak, co w połączeniu z łatwo topliwą konsystencją sprawia, że produkt ma uniwersalne zastosowanie.
Sery plastrowane, pakowane w sposób umożliwiający wielokrotne otwieranie produktu bez obawy o jego świeżość, to rozwiązanie wygodne i praktyczne.
„Głęboka analiza rynkowa skłoniła nas do podziału oferty serów plastrowanych na dwie odrębne partie" - wyjaśnia Ewa Polińska, Specjalista ds. marketingu firmy MSM MOŃKI. Dzięki zróżnicowanej gramaturze opakowań - 150 i 750 g - konsument ma większą możliwość dostosowania zakupu do swoich potrzeb. - „Duże pudełka sprawdzają się na przykład w przypadku rodzin, dla których 150g sera wystarcza na przygotowanie zaledwie jednego posiłku. Z kolei konsument, który ma mniejsze potrzeby, nie musi wydawać pieniędzy na duże opakowanie" - dodaje Ewa Polińska.
(M.D)
tagi: mońki ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...