Badanie zostało przeprowadzone przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie, a patronat i wsparcie merytoryczne zapewnił Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Dobry Produkt to profesjonalny i rzetelnie przeprowadzony program badawczy dot. aktualnych postaw i preferencji konsumentów, zrealizowany na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych polskich miastach.
Przyznanie tego zaszczytnego tytułu to kolejny dowód na zaufanie, jakim konsumenci darzą markę Indykpol, za którą stoi gwarancja jakości i doskonałego smaku.
(maj)
tagi: Indykpol ,
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...