Frugo w portfolio FoodCare to gwarancja powrotu napoju w postaci doskonale zapamiętanej sprzed lat, spółka słynie bowiem z nowatorskich metod promowania swoich flagowych produktów, innowacyjnych strategii komunikacyjnych oraz skutecznie realizowanych kampanii marketingowych. W rękach specjalistów FoodCare Frugo stanie się alternatywą dla napojów energetyzujących, przeznaczoną dla konsumentów w wieku 14-28 lat. Tak zdefiniowana grupa odbiorców oczekuje od napoju oryginalnego smaku, doskonałego orzeźwienia oraz aspirującej nowoczesnej marki. Wszystko to znajdzie we Frugo.
„Spełniamy obietnicę daną konsumentom i wchodzimy na rynek z nową marką. Wyznaczyliśmy sobie kilka celów, z których jeden jest nadrzędny: chcemy być liderem w kategorii soków. By to osiągnąć, zachowując oryginalną recepturę Frugo nadamy napojowi zupełnie nowy europejski wymiar, przystający do nowoczesnej, prawdziwie społecznościowej marki. To ambitne założenie, ale jesteśmy optymistami, a każdy dzień już zaczynami od >No to Frugo!<" - mówi Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu firmy Foodcare (na zdjęciu).
Reaktywując kultowy napój spółka FoodCare wchodzi w polemikę z tymi, którzy na fali domysłów odnośnie dalszych losów marki ogłosili śmierć pokolenia Frugo. „Pokolenie Frugo nie umarło, ale po prostu dorosło, zaś jego miejsce zajęło kolejne" - dodajeWiesław Włodarski. - „Dla współczesnych młodych ludzi bunt i postawa roszczeniowa będąca celem samym w sobie nie stanowią już istoty działania. Dziś liczy się dobry pomysł na siebie a także ważne jest, w jakiej grupie spędza się wolny czas. Dlatego będziemy dążyć do tego, by oddać Frugo jego młodym konsumentom. Chcemy posłuchać, zobaczyć i przetestować ich pomysły na Frugo, by na tej bazie wspólnie stworzyć produkt, z którym młodzi ludzie będą chcieli się utożsamiać. Dziś się nie buntujemy, dziś współpracujemy. Po prostu dorośliśmy. Wszyscy razem."
(Maja Święcka)
tagi: FoodCare ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...