Nieskategoryzowane

Producenci docenili Chatę Polską

Czwartek, 07 kwietnia 2011
Sieć sklepów Chata Polska została uznana przez dostawców FMCG za najlepszą sieć handlową w kategorii Convenience i regionalne sieci handlowe.

Nagroda  „Retailer of the Year 2010 - wybrany przez dostawców" przyznana została podczas spotkania polskiej branży detalicznej „Poland & CEE Retail Summit", w którym udział wzięło ponad 400 przedstawicieli polskiej branży detalicznej: producentów, dostawców usług oraz ponad 100 reprezentantów sieci handlowych.

Celem nagrody było wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych działających w poszczególnych formatach na polskim rynku, z którymi współpracę producenci sektora FMCG oceniają jako niosącą najwięcej korzyści.

Chata Polska została doceniona m.in. za współpracę w ramach łańcucha dostaw, współdziałanie przy rozwoju biznesu w zakresie zarządzania kategorią, wspólne opracowywanie strategii i akcji promocyjnych oraz działania promocyjne sieci, jak i kontakt z zespołem współpracującym z firmami po stronie sieci.

Respondenci docenili także sieć za innowacyjność i estetykę powierzchni sprzedaży, co ma szczególne znaczenie w przypadku Nowej Chaty Polskiej.

Badanie, które wyłoniło zwycięzców w poszczególnych kategoriach, zostało przeprowadzone przez renomowaną firmę badawczą Nielsen na reprezentatywnej grupie producentów FMCG.

„W imieniu własnym oraz zespołu specjalistów Chaty Polskiej, chciałbym bardzo gorąco podziękować dostawcom i producentom, którzy oddali głosy na Chatę Polską i przyczynili się do otrzymania przez naszą sieć tak zaszczytnego wyróżnienia. Dołożymy wszelkich starań, by udowodnić naszym partnerom, że w pełni zasłużyliśmy na tytuł „Retailer of the Year 2010 - wybrany przez dostawców" - mówi Adam Plackowski, Dyrektor Generalny Chaty Polskiej.

(M.D)

tagi: chata polska ,