Nieskategoryzowane

Pszczółka Orłem Agrobiznesu

Wtorek, 05 kwietnia 2011
29 marca 2011 roku kapituła konkursu przedłużyła Fabryce Cukierków „Pszczółka" licencję na posługiwanie się tytułem „Orzeł Agrobiznesu". Przyznano również nagrody 15lecia Agencji Promocyjno-Wydawniczej EMS. Wśród wyróżnionych znalazła się p. Mariola Bujacz, Dyrektor Produkcji

W konkursie „Orzeł Agrobiznesu" organizowanym od 2001 roku przez warszawską Agencję Promocyjno-Wydawniczą EMS wyróżniane są firmy z branży rolno-spożywczej, które posiadają udokumentowany sukces rynkowy. Kapituła konkursu ponownie podjęła decyzję o przedłużeniu licencji uprawniającej „Pszczółkę" do używania znaku Orzeł Agrobiznesu na kolejny rok. Eksperci docenili przede wszystkim bardzo dobrą jakość produktów i pozytywną opinię, jaką cieszy się firma i jej produkty.

W związku z 15 rocznicą działalności Agencji Promocyjno-Wydawniczej EMS, organizatora konkursu „Orzeł Biznesu" wyróżniono osoby, które aktywnie współpracują z Agencją i wspierają jej działalność. Wśród nagrodzonych znalazła się p. Mariola Bujacz,  Dyrektor Produkcji  w Fabryce Cukierków „Pszczółka".

Oferta Fabryki Cukierków „Pszczółka" była w 2010 roku wielokrotnie nagradzana w regionalnych i ogólnokrajowych konkursach. Nadając Fabryce Cukierków „Pszczółka" prestiżowe Godło Polish Product, kapituła konkursu doceniła rzetelność, fachowość oraz wysoką jakość wytwarzanych produktów lubelskiej firmy. Ponadto, do najważniejszych wyróżnień przyznanych Fabryka Cukierków „Pszczółka" Sp. z o.o. należą: certyfikat „DOBRE BO POLSKIE", godło promocyjne „AGRO POLSKA", certyfikat „NAJLEPSZE W POLSCE". Firma jest również laureatem wielu nagród: „Najlepszy Produkt Lata 2010" za cukierki musujące Musss, „Wojewódzki Lider Smaku 2006", „Polski Producent Żywności 2008" oraz „Orzeł Agrobiznesu".

Fabryka Cukierków „Pszczółka" Sp. z o.o. znana jest z produkcji karmelków twardych i nadziewanych. Firma stale rozwija się zwiększając możliwości produkcyjne i wzbogacając swoją ofertę o nowości produktowe. W ubiegłym roku spółka wprowadziła na rynek ponad 10 nowych produktów, m.in. cukierki oblewane czekoladą, jak „Czekoladowy Debiut", „Czekoladowa Mieszanka Imieninowa", „Koktajlowy mix" czy „Vegas".

Firma, dzięki ugruntowanej pozycji na krajowym rynku cukierniczym, z sukcesem współpracuje z wieloma odbiorcami na terenie całej Polski, a także z coraz większą grupą klientów zagranicznych.

(Maja Święcka)

tagi: Pszczółka ,