"Istnieją już oficjalne profile HARIBO m.in. niemiecki, angielski francuski, a teraz czas na Polskę" - mówi Beata Falińska, Marketing Manager HARIBO Sp. z o.o.
Główna strategia profilu HARIBO polega na tym, że będzie on prowadzony przez misie z flagowego produktu marki - Złote Misie. Czerwony, Zielony, Żółty i reszta to niezła paczka Misiów! Każdy z nich ma swoją osobowość, swoje preferencje i opinie. Profil „Podobasz MISIE HARIBO" jest dla nich miejscem, gdzie mogą się dzielić swoimi doświadczeniami, żartami, rozterkami, a przy okazji dostarczyć dużo rozrywki fanom.
"Celem naszego profilu na portalu Facebook jest skupienie społeczność fanów HARIBO i umożliwienie im osobistego kontaktu z paczką Misiów poprzez dyskusje, zgadywanki, konkursy i zabawy. Na profilu użytkownicy będą mogli znaleźć różnego rodzaju treści multimedialne, m.in. archiwalne reklamy produktu, filmiki prezentujące proces produkcji żelków i wiele innych. Chcemy dać naszym fanom szansę na odwiedzenie, a także tworzenie kolorowego Świata HARIBO" - dodaje Beata Falińska.
Profil HARIBO został przygotowany przez Instytut Rozwoju Reklamy. Agencja od stycznia 2011 odpowiada za kreację i realizację wszystkich projektów ATL i BTL oraz komunikację w mediach interaktywnych dla marki HARIBO i MAOAM.
(Maja Święcka)
tagi: Haribo ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...