Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek „Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, które (...) stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi".
Przedstawiciele Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka oraz Auchan Polska, operatora hipermarketów Auchan, statuetki odbiorą już po raz drugi. Ta ostatnia marka będzie w tym roku świętować 15 -lecie uruchomienia pierwszego sklepu w Polsce i 50 rocznicę istnienia grupy Auchan.
Po raz trzeci tytuł Superbrand przypadł Centrum Wina, jednemu z czołowych krajowych importerów
i dystrybutorów win wysokogatunkowych, pierwsze statuetki odbiorą: Carrefour i luksusowe centra handlowe Klif, budujące swoją pozycję na bogatej ofercie sklepów prestiżowych marek, wysokiej jakości obsługi i komforcie zakupów.
Studia przypadku marek trafiły do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu".
Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands. Jego organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.
(M.D)
tagi: superbrands ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...