Nieskategoryzowane

Handlowe Supermarki

Wtorek, 05 kwietnia 2011
Już po raz piąty grono ekspertów skupionych w Radzie Marek programu Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku. W kategorii „handel detaliczny" tytuły Superbrands i złote statuetki trafiły w ręce właścicieli sieci Auchan, Carrefour i Biedronka. Statusem supermarek cieszyć się będą także: Centrum Wina oraz jedyne w tym zestawieniu centra handlowe: Klif w Warszawie i Gdyni.

Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o  promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek „Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, które (...) stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi".

Przedstawiciele Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka oraz Auchan Polska, operatora hipermarketów Auchan, statuetki odbiorą już po raz drugi. Ta ostatnia marka będzie w tym roku świętować 15 -lecie uruchomienia pierwszego sklepu w Polsce i  50 rocznicę istnienia grupy Auchan.

Po raz trzeci tytuł Superbrand przypadł Centrum Wina, jednemu z czołowych krajowych importerów
i dystrybutorów win wysokogatunkowych, pierwsze statuetki odbiorą: Carrefour i luksusowe centra handlowe Klif, budujące swoją pozycję na bogatej ofercie sklepów prestiżowych marek, wysokiej jakości obsługi i komforcie zakupów.

Studia przypadku marek trafiły do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu".

Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands. Jego organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.


(M.D)

tagi: superbrands ,