Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek „Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, które (...) stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi".
Przedstawiciele Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka oraz Auchan Polska, operatora hipermarketów Auchan, statuetki odbiorą już po raz drugi. Ta ostatnia marka będzie w tym roku świętować 15 -lecie uruchomienia pierwszego sklepu w Polsce i 50 rocznicę istnienia grupy Auchan.
Po raz trzeci tytuł Superbrand przypadł Centrum Wina, jednemu z czołowych krajowych importerów
i dystrybutorów win wysokogatunkowych, pierwsze statuetki odbiorą: Carrefour i luksusowe centra handlowe Klif, budujące swoją pozycję na bogatej ofercie sklepów prestiżowych marek, wysokiej jakości obsługi i komforcie zakupów.
Studia przypadku marek trafiły do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu".
Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands. Jego organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.
(M.D)
tagi: superbrands ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...