Produkowane przez Kraft Foods ciasteczka Oreo są umieszczone na ekspozytorze nad kasą fiskalną, a specjalny plakat informuje o ich promocyjnej cenie - 2,89 zł. W równie widocznym dla klientów saloników prasowych i Top-Pressów miejscu, na ladzie obok kasy, znajduje się bilonownica z kredkami do oczu Clara Veritas, firmy Luxor. Kredki, w kolorach czarny, biały i brązowy, oferowane są w dwóch cenach - 6,95 i 10,95 zł.
„Podobne akcje promocyjne na ekspozytorach i bilonownicach prowadzimy w punktach sprzedaży naszych sieci od kwietnia 2010 roku" - mówi Piotr Lech z Departamentu Sieci Własnej Kolportera. - „Producenci sprawdzają dzięki temu, jak duże jest zainteresowanie klientów ich wyrobami. Do tej pory testowaliśmy w ten sposób kabanosy i kilka rodzajów słodyczy."
Do sieci własnych Kolportera należy ponad 800 saloników prasowych oraz ponad 50 salonów Top-Press. Akcja promująca ciasteczka Oreo i kredki kosmetyczne Clara Veritas odbywa się we wszystkich punktach sprzedaży.
(maj)
tagi: Kolporter ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...