Ketchup czosnkowy - znany z wyjątkowego charakteru czosnek tworzy z ketchupem Kotlin idealny dodatek do wędlin, mięs oraz tradycyjnych polskich dań; zapewnia wyraziste doznania kulinarne;
Ketchup rosyjski - zdecydowanie pikantny charakter uzyskany dzięki połączeniu smaku pomidorów z pieprzem cayenne i nutą gruboziarnistej gorczycy; stworzony specjalnie dla wielbicieli odważnych i intensywnych doznań smakowych.
Obydwa warianty producent oferuje w opakowaniach plastikowych, 450 g.
Wdrożenie będzie wspierał intensywnymi aktywnościami w kanałach dystrybucji i kampanią reklamową w sieci.
Celem wdrożenia jest nie tylko zwiększenie sprzedaży ketchupów Kotlin i budowanie wizerunku marki jako jednej z najbardziej innowacyjnych w tej kategorii, ale również umocnienie pozycji Agros-Nova jako pierwszego producenta na rynku.
Wśród marek Kotlin jest liderem runku ketchupów w kanale tradycyjnym, i drugą marką w kanale nowoczesnym. To również marka wysoko ceniona przez konsumentów. To uznanie i wysoką jakość ketchupów Kotlina potwierdziły ostatnio dwie prestiżowe nagrody, przyznane w marcu w oparciu o wskazania konsumentów: „Produkt roku. Wybór konsumentów" oraz „Dobry Produkt 2010".
Kotlin, który ma aktualnie w swojej ofercie aż dziewięć wariantów smakowych ketchupu, od pięciu lat regularnie wprowadza do oferty nowe unikatowe warianty smakowe ketchupów w ramach edycji limitowanych (in/out). Te najlepiej oceniane przez konsumentów, jak np. z piekła rodem, czosnek-bazylia, ziołowy do pizzy, hot-dog i kebab, zagościły na stałe w ofercie marki. Te oryginalne propozycje, zawsze wspierane szeroko zakrojonymi aktywnościami promocyjnymi i reklamowymi, stanowią ciekawe uzupełnienie standardowej oferty produktowej sklepów detalicznych w okresie grillowym. Ubiegłoroczna dobra sprzedaż nowych wariantów, tj. ketchupu amerykańskiego (łączącego smak majonezu, warzyw i tradycyjnego ketchupu) oraz polskiego (smak pomidorów malinowych) również zaowocowała ich stałą obecnością w portfolio Kotlina.
Od początku bieżącego roku marka Kotlin, w wyniku wewnętrznej integracji w ramach grupy Agros-Nova została włączona do oferty Spółki i zyskała wsparcie kilkusetosobowego zespołu sprzedażowego Agros-Nova, co z pewnością zaowocuje lepszym dotarciem z ofertą Kotlina do placówek detalicznych i hurtowni na terenie całego kraju.
(Maja Święcka)
tagi: Agros Nova ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...