Ketchup czosnkowy - znany z wyjątkowego charakteru czosnek tworzy z ketchupem Kotlin idealny dodatek do wędlin, mięs oraz tradycyjnych polskich dań; zapewnia wyraziste doznania kulinarne;
Ketchup rosyjski - zdecydowanie pikantny charakter uzyskany dzięki połączeniu smaku pomidorów z pieprzem cayenne i nutą gruboziarnistej gorczycy; stworzony specjalnie dla wielbicieli odważnych i intensywnych doznań smakowych.
Obydwa warianty producent oferuje w opakowaniach plastikowych, 450 g.
Wdrożenie będzie wspierał intensywnymi aktywnościami w kanałach dystrybucji i kampanią reklamową w sieci.
Celem wdrożenia jest nie tylko zwiększenie sprzedaży ketchupów Kotlin i budowanie wizerunku marki jako jednej z najbardziej innowacyjnych w tej kategorii, ale również umocnienie pozycji Agros-Nova jako pierwszego producenta na rynku.
Wśród marek Kotlin jest liderem runku ketchupów w kanale tradycyjnym, i drugą marką w kanale nowoczesnym. To również marka wysoko ceniona przez konsumentów. To uznanie i wysoką jakość ketchupów Kotlina potwierdziły ostatnio dwie prestiżowe nagrody, przyznane w marcu w oparciu o wskazania konsumentów: „Produkt roku. Wybór konsumentów" oraz „Dobry Produkt 2010".
Kotlin, który ma aktualnie w swojej ofercie aż dziewięć wariantów smakowych ketchupu, od pięciu lat regularnie wprowadza do oferty nowe unikatowe warianty smakowe ketchupów w ramach edycji limitowanych (in/out). Te najlepiej oceniane przez konsumentów, jak np. z piekła rodem, czosnek-bazylia, ziołowy do pizzy, hot-dog i kebab, zagościły na stałe w ofercie marki. Te oryginalne propozycje, zawsze wspierane szeroko zakrojonymi aktywnościami promocyjnymi i reklamowymi, stanowią ciekawe uzupełnienie standardowej oferty produktowej sklepów detalicznych w okresie grillowym. Ubiegłoroczna dobra sprzedaż nowych wariantów, tj. ketchupu amerykańskiego (łączącego smak majonezu, warzyw i tradycyjnego ketchupu) oraz polskiego (smak pomidorów malinowych) również zaowocowała ich stałą obecnością w portfolio Kotlina.
Od początku bieżącego roku marka Kotlin, w wyniku wewnętrznej integracji w ramach grupy Agros-Nova została włączona do oferty Spółki i zyskała wsparcie kilkusetosobowego zespołu sprzedażowego Agros-Nova, co z pewnością zaowocuje lepszym dotarciem z ofertą Kotlina do placówek detalicznych i hurtowni na terenie całego kraju.
(Maja Święcka)
tagi: Agros Nova ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...