Celem akcji opatrzonej hasłem „Dbamy o Ziemię" jest promowanie wśród klientów Rossmanna zasad ekologii, a szczególnie prawidłowego składowania zużytych baterii, które są dużym obciążeniem dla środowiska naturalnego. Akcja promowana jest na bilboardach w największych polskich miastach, a także kampaniach reklamowych na antenach takich stacji radiowych jak: Program 3 Polskiego Radia, RMF FM, Radio ZET, Eska, Plus, Tok FM, Planeta oraz poprzez kampanie sms. Ponadto obszerne informacje na temat akcji publikuje należący do Rossmanna portal doradczy Rossnet.pl.
Akcja „Dbamy o ziemię" trwa do 30 marca.
(maj)
tagi: Rossmann ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...