Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek, „superbrand" jest marką o najlepszej reputacji w swojej branży. To szczególne wyróżnienie dla Żywca, który jako jedyna polska marka znalazł się w rankingu 20 najsilniejszych w Polsce.
Żywiec wyprzedził m.in. Google, Mercedesa, Volvo, Red Bullla czy Visę. Już pięć lat temu, w pierwszej edycji Superbrans Żywiec znalazł się w finałowej 20. W kolejnym roku Żywiec wyróżniono w prestiżowej brytyjskiej edycji Superbrands - jako pierwszego reprezentanta Polski. Tytuł Superbrands w wielu krajach stanowi dla konsumentów istotne kryterium wyboru marki.
O przyznaniu statusu Superbrand decyduje Rada Marek - niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Decyzja zapada w oparciu o kryteria rozpoznawalności marki, jej unikalnego charakteru czy siły więzi z klientami. Studia przypadków nagrodzonych marek trafiają do towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom programu albumu Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu".
(M.D)
tagi: zywiec ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...