Wyróżnienie przyznała redakcja Forum Biznesu, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, na podstawie ogólnopolskich Badań Postaw i Preferencji Konsumenckich, przeprowadzonych w pięciu największych miastach w Polsce (Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu), przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.
Celem badania było wyłonienie najlepszych i najpopularniejszych produktów, cieszących się zaufaniem, dobrą opinią oraz wskazanie produktów najchętniej kupowanych i polecanych przez konsumentów.
Badanie zostało zrealizowane pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Dziennika Gazety Prawnej. Gala wręczenia medali Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2010 - Wybór Konsumentów" odbyła się wczoraj (22.03) w hotelu Polonia Palace w Warszawie.
Agros-Nova jest liderem rynku ketchupów w Polsce. Jej udziały sięgają 28,5% (AC Nielsen, wartościowo, średnia za okres: sierpień 2010 - styczeń 2011 r.). Obok marki Kotlin, producent ma w swoim portfolio także ketchupy marki Włocławek.
(M.D)
tagi: agros nova ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....