Fabuła spotu została stworzona w oparciu o gesty radości piłkarzy na boisku, jakie można zaobserwować po zdobytym golu czy wygranym meczu. Jest, więc popularna „kołyska" czy bieganie z koszulką na głowie - jednak akcja nie rozgrywa się na boisku, a na terenie browaru w Warce. W roli piłkarzy występują piwowarzy, którzy w geście triumfu unoszą... szklankę wypełnioną złocistym trunkiem.
„Spot rozpoczyna program aktywacji oficjalnego sponsoringu Reprezentacji Polski przez Warkę" - mówi Anetta Gołda, Brand PR Manager Grupy Żywiec. „Podkreślając wartości płynące z poczucia wspólnoty, radość i entuzjazm, zamierzamy wzmacniać emocjonalny wizerunek marki" - dodaje.
Tak jak piłkarze cieszą się z wygranego meczu, tak w spocie piwowarzy cieszą się z tego, że Warka została sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Warto podkreślić, że Warka wspiera drużynę w wyjątkowym okresie przygotowań do wielkiego piłkarskiego święta, jakie odbędzie się w przyszłym roku - to ważny czas zarówno dla piłkarzy jak i dla nas wszystkich.
Warka została oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski w sierpniu 2010 roku.
(M.D)
tagi: warka ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...