Fabuła spotu została stworzona w oparciu o gesty radości piłkarzy na boisku, jakie można zaobserwować po zdobytym golu czy wygranym meczu. Jest, więc popularna „kołyska" czy bieganie z koszulką na głowie - jednak akcja nie rozgrywa się na boisku, a na terenie browaru w Warce. W roli piłkarzy występują piwowarzy, którzy w geście triumfu unoszą... szklankę wypełnioną złocistym trunkiem.
„Spot rozpoczyna program aktywacji oficjalnego sponsoringu Reprezentacji Polski przez Warkę" - mówi Anetta Gołda, Brand PR Manager Grupy Żywiec. „Podkreślając wartości płynące z poczucia wspólnoty, radość i entuzjazm, zamierzamy wzmacniać emocjonalny wizerunek marki" - dodaje.
Tak jak piłkarze cieszą się z wygranego meczu, tak w spocie piwowarzy cieszą się z tego, że Warka została sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Warto podkreślić, że Warka wspiera drużynę w wyjątkowym okresie przygotowań do wielkiego piłkarskiego święta, jakie odbędzie się w przyszłym roku - to ważny czas zarówno dla piłkarzy jak i dla nas wszystkich.
Warka została oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski w sierpniu 2010 roku.
(M.D)
tagi: warka ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...