Nieskategoryzowane

Premiera spotu reklamowego

Wtorek, 22 marca 2011
Już wczoraj odbyła się premiera pierwszego spotu reklamowego nawiązującego do sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski przez Warkę. W spocie nie zabrakło dynamizmu i wartkiej akcji - a wszystko to przedstawione w bardzo niecodzienny sposób.

Fabuła spotu została stworzona w oparciu o gesty radości piłkarzy na boisku, jakie można zaobserwować po zdobytym golu czy wygranym meczu. Jest, więc popularna „kołyska" czy bieganie z koszulką na głowie - jednak akcja nie rozgrywa się na boisku, a na terenie browaru w Warce. W roli piłkarzy występują piwowarzy, którzy w geście triumfu unoszą... szklankę wypełnioną złocistym trunkiem.

„Spot rozpoczyna program aktywacji oficjalnego sponsoringu Reprezentacji Polski przez Warkę" - mówi Anetta Gołda, Brand PR Manager Grupy Żywiec. „Podkreślając wartości płynące z poczucia wspólnoty, radość i entuzjazm, zamierzamy wzmacniać emocjonalny wizerunek marki" - dodaje.

Tak jak piłkarze cieszą się z wygranego meczu, tak w spocie piwowarzy cieszą się z tego, że Warka została sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Warto podkreślić, że Warka wspiera drużynę w wyjątkowym okresie przygotowań do wielkiego piłkarskiego święta, jakie odbędzie się w przyszłym roku - to ważny czas zarówno dla piłkarzy jak i dla nas wszystkich.

Warka została oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski w sierpniu 2010 roku.

(M.D)

tagi: warka ,