Nowości

Nowy Leibniz wkracza na rynek

Poniedziałek, 21 marca 2011
Z ogromną przyjemnością informujemy, że ruszyła sprzedaż nowej, odmienionej oferty produktowej marki Leibniz.

Marka Leibniz będąca symbolem maślanego smaku, wprowadziła na rynek nowe odmienione warianty herbatników maślanych 100 g oraz 50 g. Dzięki nowej ulepszonej recepturze, oryginalne herbatnikiLeibniz z 52 ząbkami mają jeszcze lepszy, bardziej maślany smak. Zmiany w produkcie zostały w atrakcyjny sposób wyeksponowane na nowych opakowaniach, które będą teraz jeszcze bardziej widoczne i wyróżniające się na sklepowych półkach.

Zmiany wprowadzono również w wyjątkowych herbatnikach linii Minis. W przypadku tych produktów, wychodząc naprzeciw oczekiwań konsumentów, zwiększone zostały opakowania. I tak, opakowanie Leibniz Minis zwiększono aż o 30%, natomiast opakowanie wariantu w czekoladzie mlecznej zwiększono  o 20%. Co więcej, odmieniona  została szata  graficzna opakowań, których design jest teraz bardziej nowoczesny, dynamiczny oraz bardziej apetyczny.

(M.D)

tagi: bahlsen ,