Marka Leibniz będąca symbolem maślanego smaku, wprowadziła na rynek nowe odmienione warianty herbatników maślanych 100 g oraz 50 g. Dzięki nowej ulepszonej recepturze, oryginalne herbatnikiLeibniz z 52 ząbkami mają jeszcze lepszy, bardziej maślany smak. Zmiany w produkcie zostały w atrakcyjny sposób wyeksponowane na nowych opakowaniach, które będą teraz jeszcze bardziej widoczne i wyróżniające się na sklepowych półkach.
Zmiany wprowadzono również w wyjątkowych herbatnikach linii Minis. W przypadku tych produktów, wychodząc naprzeciw oczekiwań konsumentów, zwiększone zostały opakowania. I tak, opakowanie Leibniz Minis zwiększono aż o 30%, natomiast opakowanie wariantu w czekoladzie mlecznej zwiększono o 20%. Co więcej, odmieniona została szata graficzna opakowań, których design jest teraz bardziej nowoczesny, dynamiczny oraz bardziej apetyczny.
(M.D)
tagi: bahlsen ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...