Marka Leibniz będąca symbolem maślanego smaku, wprowadziła na rynek nowe odmienione warianty herbatników maślanych 100 g oraz 50 g. Dzięki nowej ulepszonej recepturze, oryginalne herbatnikiLeibniz z 52 ząbkami mają jeszcze lepszy, bardziej maślany smak. Zmiany w produkcie zostały w atrakcyjny sposób wyeksponowane na nowych opakowaniach, które będą teraz jeszcze bardziej widoczne i wyróżniające się na sklepowych półkach.
Zmiany wprowadzono również w wyjątkowych herbatnikach linii Minis. W przypadku tych produktów, wychodząc naprzeciw oczekiwań konsumentów, zwiększone zostały opakowania. I tak, opakowanie Leibniz Minis zwiększono aż o 30%, natomiast opakowanie wariantu w czekoladzie mlecznej zwiększono o 20%. Co więcej, odmieniona została szata graficzna opakowań, których design jest teraz bardziej nowoczesny, dynamiczny oraz bardziej apetyczny.
(M.D)
tagi: bahlsen ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...