Nieskategoryzowane

Podravka Polska nagrodzona

Poniedziałek, 21 marca 2011
Podravka Polska znalazła się w gronie laureatów rankingu „Diamenty Forbesa 2011", a także otrzymała tytuł „Gazeli Biznesu" przyznawany przez dziennik „Puls Biznesu", potwierdzając tym samym silną pozycję na polskim rynku FMCG.

Analitycy Dun&Bradstreet Polska wraz z edytorami polskiej edycji magazynu „Forbes" docenili firmę Podravka jako jedno z przedsiębiorstw, które odniosło największy sukces w 2010 roku. Twórcy rankingu biorą pod uwagę rentowność spółek na podstawie wskaźników EBIT oraz ROA, płynność finansową, a także wartość kapitałów własnych w latach 2007-2009 i wynik finansowy. Na listę „Diamentów" trafiają firmy najszybciej zwiększające swoją wartość obliczoną na podstawie tzw. metody szwajcarskiej łączącej metodę majątkową i dochodową.

Ponadto, dynamiczny rozwój Podravki na polskim rynku docenił także „Puls Biznesu", przyznając firmie tytuł „Gazeli biznesu".

„Podravka jest regularnie dobrze oceniana nie tylko przez ekspertów, ale także konsumentów. To ogromny zaszczyt, ale jednocześnie obowiązek, by utrzymać tempo wzrostu i innowacyjność w najbliższej przyszłości oraz dodatkowa motywacja, która, miejmy nadzieję, poprowadzi nas do kolejnego sukcesu. Polski rynek jest wyjątkowo ważny dla naszej firmy, dlatego cieszy nas, że rok po roku jesteśmy doceniani jako poważna i godna zaufania marka" - komentuje otrzymane wyróżnienia Dalibor Šijak, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny firmy Podravka Polska.

(M.D)

tagi: podravka ,