Firma TOPartner, właściciel marki TOPfresh, do prezentacji nowych gum do żucia wykorzystuje dodatkowe materiały merchandisingowe. Ekspozytory TOPfresh są skutecznym narzędziem rozwoju sprzedaży gum do żucia, które należą do produktów z kategorii impulsowych. Skutecznie eksponują one produkt na optymalnej wysokości zasięgu ręki klienta. Są także nośnikiem wykorzystywanym do reklamy marki w punkcie sprzedaży.
Uzupełnieniem ekspozytora są inne materiały reklamowe, które zwracają uwagę konsumenta na nowe gumy TOPfresh, takie jak plakaty, woblery oraz listwy ekspozycyjne z świecącą diodą. To typowa reklama impulsowa, której oddziaływanie ma przełożyć się na natychmiastową decyzję zakupową klienta.
Każdy punkt sprzedaży, który posiada w sprzedaży gumy TOPfresh może otrzymać bezpłatnie od przedstawiciela TOPartner wybrany materiał ekspozycyjny.
(Maja Święcka)
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...