Firma TOPartner, właściciel marki TOPfresh, do prezentacji nowych gum do żucia wykorzystuje dodatkowe materiały merchandisingowe. Ekspozytory TOPfresh są skutecznym narzędziem rozwoju sprzedaży gum do żucia, które należą do produktów z kategorii impulsowych. Skutecznie eksponują one produkt na optymalnej wysokości zasięgu ręki klienta. Są także nośnikiem wykorzystywanym do reklamy marki w punkcie sprzedaży.
Uzupełnieniem ekspozytora są inne materiały reklamowe, które zwracają uwagę konsumenta na nowe gumy TOPfresh, takie jak plakaty, woblery oraz listwy ekspozycyjne z świecącą diodą. To typowa reklama impulsowa, której oddziaływanie ma przełożyć się na natychmiastową decyzję zakupową klienta.
Każdy punkt sprzedaży, który posiada w sprzedaży gumy TOPfresh może otrzymać bezpłatnie od przedstawiciela TOPartner wybrany materiał ekspozycyjny.
(Maja Święcka)
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...