Nowości

TOPfresh – Impuls do zakupu… Na okrągło!

Środa, 16 marca 2011
Do sklepów trafiły nowe gumy do żucia marki TOPfresh. Linia obejmuje cztery warianty smakowe: Mięta, Biały, Mięta i Eukaliptus oraz Tropikalny. TOPfresh to smak na okrągło oraz doskonała rekomendowana cena detaliczna 1,39 zł za opakowanie zawierające 10 drażetek.

Firma TOPartner, właściciel marki TOPfresh, do prezentacji nowych gum do żucia  wykorzystuje dodatkowe materiały merchandisingowe. Ekspozytory TOPfresh są skutecznym narzędziem rozwoju sprzedaży gum do żucia, które należą do produktów z kategorii impulsowych. Skutecznie eksponują one produkt na optymalnej wysokości zasięgu ręki klienta. Są także nośnikiem wykorzystywanym do reklamy marki w punkcie sprzedaży.

Uzupełnieniem ekspozytora są inne materiały reklamowe, które zwracają uwagę konsumenta na nowe gumy TOPfresh, takie jak plakaty, woblery oraz listwy ekspozycyjne z świecącą diodą. To typowa reklama impulsowa, której oddziaływanie ma przełożyć się na natychmiastową decyzję zakupową klienta.

Każdy punkt sprzedaży, który posiada w sprzedaży gumy TOPfresh może otrzymać bezpłatnie od przedstawiciela TOPartner wybrany materiał ekspozycyjny.

(Maja Święcka)