Celem kampanii „NESCAFÉ Classic na dzień dobry!" jest wzrost świadomości marki NESCAFÉ Classic i umocnienie jej wizerunku, jako kawy wprowadzającej w doskonały nastrój i idealnej na początek dnia. Działania marketingowe obejmują dwadzieścia polskich miast: Lublin, Białystok, Częstochowę, Radom, Toruń, Kielce, Rzeszów, Olsztyn, Bielsko-Białą, Płock, Elbląg, Opole, Gorzów Wielkopolski, Wałbrzych, Zieloną Górę, Włocławek, Tarnów, Koszalin, Kalisz i Konin. Cała akcja potrwa 5 tygodni, a aktywności marki w każdym mieście zajmą tydzień. Działania rozpoczęły się 21 lutego 2011 roku w wybranych miastach i zakończą się z dniem 26 marca 2011 roku.
W ramach kampanii w najbardziej ruchliwych częściach poszczególnych miast można spotkać przedstawicieli marki, częstujących przechodniów aromatyczną i pyszną kawą NESCAFÉ Classic. Każdy zainteresowany otrzyma również specjalną gazetkę pełną ciekawostek dla wszystkich miłośników kawy, a także zawierającą szczegółowe informacje na temat dobrych dni z marką NESCAFÉ Classic w swoim mieście.
W ramach tygodniowej akcji po najbardziej uczęszczanych trasach w danym mieście jeżdżą bezpłatne NESCAFÉ Busy. Specjalne busy wożą wszystkich miłośników kawy od poniedziałku do piątku w godzinach porannych.
Wszystkich kawoszy marka NESCAFÉ Classic zaprasza również do wzięcia udziału w konkursach radiowych na falach RMF MAXXX i Eski. Zadaniem konkursowiczów jest dokończenie hasła „Poranek z NESCAFÉ był dobry, bo...". Nagrody dla kreatywnych miłośników kawy to kubki XXL NESCAFÉ Classic oraz nagroda pieniężna w wysokości 200 zł za najlepszą wypowiedź dnia.
Aktywacja marki NESCAFÉ Classic wsparta jest kampanią billboardową, specjalnymi rozkładami jazdy busów NESCAFÉ na przystankach czy działaniami reklamowymi wykorzystującymi autobusy miejskie i outdoor z indywidualnym copy dla każdego z miast. Elementami graficznymi akcji zostały opatrzone zarówno pojazdy, jak i ich wnętrze. Zabawne hasła: „komu kawę - ręka w górę" na uchwytach z pewnością również podziałają pobudzająco. Zaskoczyć mogą też gigantyczne dmuchane kubki NESCAFÉ Classic wkomponowane w przestrzeń miejską czy działania promocyjne w punktach sprzedaży.
(M.D)
tagi: nescafe ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...