Ireneusz Ozga ma wieloletnie doświadczenie w branży handlowej, zdobyte m.in. w firmach Makro oraz HDS.
"Efektywna franczyza jest dziś najlepszym rozwiązaniem dla niezależnych sklepów detalicznych. Jest odpowiedzią na rosnącą konkurencję ze strony hipermarketów i dyskontów, a także coraz większe wymagania finalnych konsumentów. Myślę tu nie tylko o presji cenowej na rynku detalicznym. Konsumenci oczekują odpowiedniego asortymentu, usług, promocji produktów i stałego podnoszenia standardów - zarówno jeśli chodzi o wygląd sklepów, jak i poziom obsługi. Wszystko to, dzięki odpowiedniej skali działalności, może zapewnić jedynie dobrze funkcjonująca sieć" - mówi Ireneusz Ozga.
"Już wkrótce Grupa Eurocash może znacząco wzmocnić się dzięki planowanemu połączeniu z Grupą Tradis. Dla franczyzobiorców to dobra nowina, bo oznacza bardziej konkurencyjną ofertę ze strony Eurocash i możliwość korzystania z najlepszych doświadczeń i mechanizmów wypracowanych przez konkurujące do tej pory firmy. Jednocześnie, planujemy zachować wszystkie dotychczasowe formaty współpracy z naszymi partnerami - to przecież franczyzobiorcy oraz ich konsumenci decydują o tym, jaki model prowadzenia sklepu sprawdza się najlepiej w ich otoczeniu i im najbardziej odpowiada" - dodaje Ireneusz Ozga.
Do sieci franczyzowych zarządzanych obecnie przez Eurocash należą Delikatesy Centrum, IGA, Zielony Kłos oraz abc - największa sieć sklepów po sąsiedzku. Sieci franczyzowe, które dołączą do Grupy po sfinalizowaniu połączenia z Grupą Tradis to z kolei Eurosklep, Lewiatan oraz Groszek. Ponad to, w ramach Grupy Tradis działa również spółka PSD, która rozwija partnerską współpracę ze Spółdzielniami Społem i wprowadza na rynek markę Gama.
Rozwój Eurocash Franczyza wspierać również będzie jej dotychczasowy Prezes - Pedro Martinho. Jako członek zarządu Eurocash S.A. będzie odpowiadać m.in. za koordynację prac wszystkich sieci franczyzowych.
"Tak jak w dotychczasowej Grupie Eurocash funkcjonowało wiele rożnych modeli, tak po połączeniu z Grupą Tradis będzie podobnie. Szanujemy wybór naszych partnerów i wierzymy, że wiedzą najlepiej który model współpracy wybrać" - mówi Pedro Martinho.
"Moją rolą będzie obecnie koordynowanie funkcjonowania poszczególnych sieci w ramach Grupy. Chodzi zatem o utrzymanie unikalnych rozwiązań jakie zapewnia każdy z modeli współpracy, a z drugiej strony - zapewnienie wszystkim naszym partnerom jak najlepszych korzyści z efektów skali, ze wspólnego negocjowania najlepszych warunków, a także z możliwości wykorzystywania wspólnych doświadczeń i praktyk" - dodaje Pedro Martinho.
(Maja Święcka)
tagi: Eurocash ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...