Nieskategoryzowane

Kolporter rozwija własną sieć sprzedaży

Piątek, 25 lutego 2011
Kolporter zapowiada, że do końca grudnia 2011 r. uruchomi co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press. Koncepcja sklepów Dobry Wybór będzie udoskonalana.

Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych, w tym 50 saloników premium, funkcjonujących pod marką Top-Press. Ten format Kolporter zaczął rozwijać w ubiegłym roku. Top-Pressy lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać m.in. w warszawskim metrze. W porównaniu z tradycyjnymi salonikami mają znacznie szerszą ofertę tytułów prasowych, oprócz tego proponują książki, muzykę na CD, filmy, książki, gry komputerowe oraz szeroki wybór zabawek.

"Planujemy dynamicznie rozwijać naszą sieć. W tym roku chcemy uruchomić co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press, z których część powstanie w nowych lokalizacjach, a ponad połowa w wyniku rebrandingu saloników. Celem tego działania jest maksymalne wykorzystanie potencjału naszych najlepszych lokalizacji" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes zarządu Kolportera Sieci Handlowe.

Spółka planuje też rozwój swojej najnowszej sieci - sklepów spożywczych Dobry Wybór. Sieć jest rozwijana w takim samym modelu jak saloniki prasowe - sklepy są prowadzone przez partnerów i sprzedają asortyment dostarczany przez Kolportera.

"W przypadku sieci Dobry Wybór, którą zaczęliśmy rozwijać w ubiegłym roku, nie stawiamy na tak dynamiczny rozwój ilościowy, gdyż wciąż chcemy doskonalić tę koncepcję. Niemniej ubiegły rok zakończyliśmy z liczbą 6 sklepów, a na koniec bieżącego chcemy ich mieć 15-20. Będą one, na razie, powstawać na linii Warszawa-Radom-Kielce, w pobliżu naszej siedziby, byśmy mogli je łatwiej nadzorować" - zapowiada Mateusz Wiśniewski.

(Maja Święcka)

tagi: Kolporter ,