Powyższe zmiany są częścią programu „Dużo Ryby - Mało Wody", w ramach którego Abramczyk Sp. z o.o. przeciwstawia się złej praktyce sprzedaży produktów mrożonych, pokrywanych zbyt dużą warstwą glazury lodowej. Konsekwencją fałszywie pojmowanego interesu klientów jest obecność na półkach sklepowych produktów, posiadających na sobie 25 proc. do niemal 35 proc. glazury lodowej, podczas gdy poziomem zabezpieczającym produkty przed wyschnięciem jest poziom zaledwie 10- procentowy.
(maj)
tagi: Abramczyk ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...