Powyższe zmiany są częścią programu „Dużo Ryby - Mało Wody", w ramach którego Abramczyk Sp. z o.o. przeciwstawia się złej praktyce sprzedaży produktów mrożonych, pokrywanych zbyt dużą warstwą glazury lodowej. Konsekwencją fałszywie pojmowanego interesu klientów jest obecność na półkach sklepowych produktów, posiadających na sobie 25 proc. do niemal 35 proc. glazury lodowej, podczas gdy poziomem zabezpieczającym produkty przed wyschnięciem jest poziom zaledwie 10- procentowy.
(maj)
tagi: Abramczyk ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...