Nieskategoryzowane

Epta bierze udział w targach

Środa, 23 lutego 2011
Epta - Grupa będąca europejskim liderem i globalnym partnerem w branży chłodnictwa handlowego dla zorganizowanej dystrybucji, oferująca marki takie jak Costan, Bonnet Névé, BKT, George Barker i Eurocryor - weźmie udział w tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy „EuroShop", które odbędą się w Düsseldorfie w dniach od 26 lutego do 2 marca.

Impreza ta stanowi punkt przełomowy w strategii Grupy. Stanowisko ekspozycyjne firmy znajdować się będzie w Pawilonie 16, Stand A54 - C54. Show-room zajmie powierzchnię około 1500 mkw., co pozwoli zaprezentować bogatą gamę oferowanych przez spółkę produktów i usług. Jest to ważna inwestycja, dzięki której Epta pragnie ugruntować swą pozycję lidera stanowiącego punkt odniesienia w zakresie innowacyjnych i doskonałych technicznie rozwiązań dla Wielkiej Zorganizowanej Dystrybucji.

Na targach EuroShop zostanie zaprezentowana ponadto nowa, rewolucyjna i doprawdy jedyna w swoim rodzaju koncepcja Eptology wyrażająca sposób, w jaki firma Epta i cały personel Grupy konkretnie ucieleśniają ich awangardowe idee.

Quality, Technology, Ecology i Passion: oto prerogatywy nowego modelu biznesowego i wiodące czynniki sukcesu, które przyświetlać będą Przedsiębiorstwu w przyszłości. Proste słowa w pełni odzwierciedlające rygorystyczną zasadę, której podstawową wytyczną jest ochrona środowiska, odpowiedzialność i etyka pracy, a także innowacja, wydajność i waloryzacja zasobów ludzkich oraz Partnerów firmy.

Podczas targów EuroShop,  oprócz tradycyjnych rozwiązań oferowanych przez marki Costan, Bonnet Névé, BKT i George Baker, spółka Epta po raz pierwszy przedstawi  dające się doskonale zindywidualizować modele marki Eurocryor, która weszła w skład Grupy w 2008 roku. Nie zabraknie ponadto zupełnie nowych, technologicznie zaawansowanych produktów, gwarantujących maksymalną wydajność oraz energooszczędność punktów sprzedaży.

„Nasza obecność na targach EuroShop to niezwykle istotny moment pozwalający potwierdzić raz jeszcze wkład Grupy Epta w zrównoważony rozwój, opracowywując doskonałe i w pełni zindywidualizowane rozwiązania, z myślą o oszczędności energii i ochronie zasobów naturalnych" - mówi Marco Masini, Marketing Director firmy Epta.

(M.D)

tagi: epta ,