„Nowa linia kreatywna wyróżnia się kolorem i jasnym przekazem. W tym roku promujemy nasze wyroby hasłem „Domowa jakość" oraz „Traditional Polish", chcemy w ten sposób podkreślić, że nasze wyroby powstają w oparciu o domowe i tradycyjne receptury" - mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy ANITA. Produkty w nowej grafice systematycznie pojawiają się na rynku od połowy roku. Wymianę grafiki zakończono w styczniu 2011.
Firma Anita to dziś jeden z wiodących w Polsce producentów mrożonek i lodów. Firma produkuje pod markami własnymi m.in. Anita, Cafe Morani, Pyza Polska, Muuu, a także pod markami znanych sieci handlowych zarówno w Polsce jak i zagranicą.
(M.D)
tagi: anita ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...