„Nowa linia kreatywna wyróżnia się kolorem i jasnym przekazem. W tym roku promujemy nasze wyroby hasłem „Domowa jakość" oraz „Traditional Polish", chcemy w ten sposób podkreślić, że nasze wyroby powstają w oparciu o domowe i tradycyjne receptury" - mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy ANITA. Produkty w nowej grafice systematycznie pojawiają się na rynku od połowy roku. Wymianę grafiki zakończono w styczniu 2011.
Firma Anita to dziś jeden z wiodących w Polsce producentów mrożonek i lodów. Firma produkuje pod markami własnymi m.in. Anita, Cafe Morani, Pyza Polska, Muuu, a także pod markami znanych sieci handlowych zarówno w Polsce jak i zagranicą.
(M.D)
tagi: anita ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....