Zaplanowana na 2011 rok kampania reklamowa produktu skierowana będzie do młodzieży interesującej się muzyką i tańcem. Pojawienie się nowej puszki XL-a komunikowane będzie min. w telewizji, prasie i internecie. Zaplanowano też silne działania prosprzedażowe gwarantujące lepszą dostępność i widoczność produktu. XL Energy Drink Marketing współpracuje z Agencją Saatchi&Saatchi.
(maj)
tagi: XL ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...