Nieskategoryzowane

HURT & DETAL w nowej odsłonie

Poniedziałek, 21 lutego 2011
„HURT & DETAL, magazyn kupców polskich" - jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG, od początku 2011 roku wydawane jest w zupełnie nowej odsłonie. Już w styczniu miesięcznik pojawił się na rynku w nowym wydaniu, z odświeżonym layoutem, nowymi działami i nowymi tematami. Tym samym Redakcja magazynu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku i czytelników. Wdrożenie nowej strategii pozwoli tytułowi zwiększyć dotarcie, a w konsekwencji wzmocnić siłę jego przekazu.

Nowa odsłona miesięcznika HURT & DETAL pozytywnie wpłynęła na spektrum tematyczne pisma, a tym samym na atrakcyjność dla czytelników oraz dotychczasowych i potencjalnych klientów reklamowych. Efekty działań są widoczne już teraz, między innymi dzięki: odświeżeniu layoutu oraz podniesieniu zawartości merytorycznej magazynu. Ponadto, Redakcja wprowadziła do planu wydawniczego cykliczne dodatki tematyczne oraz specjalne  przewodniki dla detalistów. Dodatkowo, na łamach pisma, w każdym wydaniu - mała dawka humoru oraz rozmaite konkursy.

„Naszym priorytetem jest, aby miesięcznik HURT & DETAL był pismem, które dociera do coraz większej liczby odbiorców, w którym czytelnicy znajdą jeszcze więcej wartościowych i praktycznych informacji na temat rynku, w którym funkcjonują ich przedsiębiorstwa. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom czytelników, wierzymy, że nowa odsłona miesięcznika pozytywnie wpłynie na atrakcyjność treści przekazywanych naszym odbiorcom" - mówi Tomasz Pańczyk, Prezes Wydawnictwa Fischer Trading Group Sp. z o.o.

Zmiany dotyczą także redakcyjnej strony www - prace nad nowym wcieleniem serwisu zakończą się w I kwartale 2011 roku. Na uczestników rynku FMCG czekać będzie wiele niespodzianek!

W 2010 roku Wydawnictwo Fischer Trading Group Sp. z o.o. powiększyło nakład miesięcznika HURT & DETAL do 70.000 egzemplarzy. Magazyn dołączył tym samym do ścisłej czołówki ogólnopolskich tytułów branżowych. To właśnie dzięki stałemu rozwojowi pismo uzyskało wysoką pozycję i odnotowało wysoką dynamikę wzrostu wskaźników dystrybucji i czytelnictwa prasy handlowej w badaniach GfK Polonia 2010.

O Fischer Trading Group:

Fischer Trading Group jest wydawcą ogólnopolskiej oraz międzynarodowej prasy handlowej branży artykułów szybkozbywalnych FMCG, a także ważnym partnerem dla wielu firm produkcyjnych i usługowych z tego sektora.

Firma rozpoczęła działalność wydawniczą w 2005 roku i obecnie wydaje ogólnopolski magazyn branży FMCG, pismo anglojęzyczne, które jest dostępne na międzynarodowych targach spożywczych oraz magazyn z segmentu Premium:

HURT & DETAL - ogólnopolskie pismo rynku FMCG, wydawane w cyklu miesięcznym;

FOOD from POLAND - anglojęzyczny magazyn specjalistów branży FMCG. Dostępny jest na prestiżowych targach spożywczych, które odbywają się poza granicami Polski (między innymi: ISM oraz ANUGA w Kolonii, IFE w Londynie, PLMA w Amsterdamie, PRODEXPO w Moskwie czy SIAL w Paryżu) na stoisku firmowym wydawnictwa.

Food&life - pierwszy ogólnopolski magazyn łączący tematykę lifestyle z zagadnieniami prestiżowych marek FMCG.

Fischer Trading Group od początku swojej działalności wydawniczej należy do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pozytywne wyniki cyklicznych audytów biegłego wskazują, że działalność Wydawnictwa oparta jest na uczciwych zasadach, a publikowane treści redakcyjne, raporty rynkowe, informacje o nowościach, jak i materiały promocyjne oraz reklamowe - trafiają do zadeklarowanej liczby odbiorców.

Badanie czytelnictwa i dystrybucji prasy wykonywane corocznie przez liderów agencji badawczych w Polsce takich, jak GfK Polonia oraz ACNielsen potwierdzają, że Fischer Trading Group jest liczącym się uczestnikiem mediów związanych z branżą FMCG. Wskaźniki badania uczestnictwa w rynku prasy handlowej wykazują znaczną dynamikę wzrostu analizowanych wskaźników.

www.ftgroup.pl, www.hurtidetal.pl, http://www.foodfrompoland.pl/ http://www.food-life.pl/

(maj)