Próba bicia rekordu Guinessa rozpoczęła się we wtorek 15 lutego br., o godzinie 15:00. W to niezwykłe wydarzenie zaangażowali się fani z krajów na całym świecie, między innymi z USA, Hiszpanii, Argentyny, Meksyku, Wenezueli, Kanady, Filipin, Australii oraz Polski.
Polscy internauci również wzięli udział w akcji. Kampania informacyjna, która kierowała ich na profil OREO, ruszyła także 15 lutego br. o godzinie 15:00. Spośród 16 mln fanów OREO na Facebooku, w momencie wprowadzania marki na polski rynek, liczba fanów z Polski wynosiła ponad 6 tysięcy. Natomiast, od czasu pojawienia się OREO w Polsce liczba użytkowników Facebooka, która „lubi" OREO, stale wzrasta. W próbie bicia rekordu udział wzięła większość aktywnych fanów marki z naszego kraju a także użytkowników mediów społecznościowych, dla których inicjatywa ta była zachętą do dołączenia do grona miłośników OREO.
„Od blisko 100 lat wokół marki OREO stworzyła się ogromna międzynarodowa społeczność, która teraz dzięki mediom społecznościowym może ze sobą rozmawiać, nawiązywać znajomości, a także polecać sobie rytuały, czyli sposoby delektowania się ciasteczkami OREO. Postanowiliśmy sprawdzić czy miłośników OREO może połączyć wspólna inicjatywa, trwająca jedynie 24 godziny. I to się udało. Jesteśmy dumni, że wspólnie dla OREO pobiliśmy Rekord Guinessa i dziękujemy wszystkim za wspólną zabawę" - powiedziała Renata Jankowska, Kierownik Marki OREO, Kraft Foods Polska.
Ciasteczka OREO zbudowały trzecią co do wielkości społeczność skupioną wokół marki na Facebooku, do której należy ponad 16 milionów fanów z ponad 20 krajów, a strona dostępna jest w trzech językach (angielskim, hiszpańskim i francuskim). Jako uznany lider wśród mediów społecznościowych, OREO łączy swoich miłośników z różnych kontynentów, krajów, pokoleń.
Marka OREO nadal ewoluuje i rozwija się - wchodząc na nowe rynki, wprowadzając nowe produkty, wykorzystując coraz to nowe kanały i metody dialogu z konsumentami. Za rok OREO będzie świętować setne urodziny i nie zamierza poprzestać na dotychczasowym, i tak ogromnym zasięgu ponad 100 krajów, gdzie jest obecne.
OREO to już kolejny na polskim rynku przebój z portfolio Kraft Foods, w którym znajdują się również inne popularne marki takie, jak kawy Jacobs, czekolady Milka i Alpen Gold, czy kultowe wafelki Prince Polo. Kraft Foods Polska pozostaje liderem w kategorii ciastek markowych w naszym kraju*, z tak znanymi markami jak LU GO!, Delicje czy LU Petitki, Lubisie, San Łakotki, krakersy TUC, czy niedawno wprowadzone ciasteczka Choco Jaffa, Choco Grains i Choco Wafer marki Milka.
Na stronie www.facebook.com/oreo można uzyskać więcej informacji na temat OREO lub zostać fanem marki.
(Maja Święcka)
tagi: Oreo ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...