"O sukcesie bezdotykowej myjni w dużej mierze decyduje lokalizacja" - wyjaśnia Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa. - "Naszym partnerom przekazujemy lokalizacje o ogromnym potencjale - przy hiper i supermarketach Tesco, które są znakomitym generatorem ruchu."
Przystępujący do sieci partnerzy mogą wybrać jedną spośród ponad dwustu lokalizacji na terenie całego kraju. Franczyzobiorca ma możliwość zakupu już istniejącej myjni, może też postawić własną na wybranej lokalizacji z przygotowanym pozwoleniem na budowę. Auto-Spa mając dostęp do wielu dostawców maszyn, pozostawia partnerowi prawo wyboru marki urządzeń, które będą zakupione do jego myjni. Potencjalny partner, na podstawie oszacowanych kosztów i prognozowanych zysków, może wybrać najkorzystniejszy dla siebie wariant i tak zorganizować inwestycję, by była dla niego jak najbardziej opłacalna.
W zależności od liczby stanowisk całkowity koszt budowy i uruchomienia trzystanowiskowej myjni bezdotykowej to około 500 tys. zł., jednak partnerzy muszą dysponować wkładem własnym w wysokości jedynie 30 proc. tej sumy. Swoim franczyzobiorcom Auto-Spa oferuje bowiem finansowanie inwestycji.
(Maja Święcka)
tagi: Tesco ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...