Ta zmiana z pewnością spodoba się wszystkim miłośnikom MAGGI. Nowa klapka ułatwia przechowywanie - dzięki niej przyprawa nie tylko się nie rozleje, ale też nie ulotni się jej aromat. Co więcej, nic niepożądanego nie dostanie się do środka, a produkt pozostanie świeży na dłużej. Nowe zamknięcie posiada dozownik, który ułatwia użytkowanie produktu. Wysoka jakość tworzywa, z jakiego wykonane jest opakowanie, zapewnia trwałe, dobre użytkowanie. Zmianom uległa również etykieta znajdująca się na butelce - dzięki delikatnym modyfikacjom wygląda teraz nowocześniej.
Jednocześnie, sprawdzona i lubiana receptura MAGGI pozostaje bez zmian. Już kilka kropel przyprawy wystarczy, żeby każda potrawa miała głęboki, wyrazisty smak i aromat.
„MAGGI to ikona i niekwestionowany lider kategorii przypraw w płynie. Chcemy dalej budować siłę marki i umacniać jej pozycję rynkową. Wierzymy, że nowoczesne i praktyczne zamknięcie oraz odświeżona grafika etykiety nam w tym pomogą" - wyjaśnia Gabriela Wielgosz, Product Manager kategorii przypraw w Nestlé Polska.
MAGGI to jeden z najbardziej uniwersalnych dodatków do potraw, dostępny na rynku już od 1886 roku! Doskonale nadaje się do zup, sałatek, ryb, sosów, dań mięsnych, pierogów, a nawet koktajli warzywnych.
(M.D)
tagi: MAGGI ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...