Udziały marki Hellena rosną również w kategorii napojów niegazowanych. W kanale tradycyjnym wartościowo marka zajmuje trzecią pozycje, natomiast ilościowo - drugą. Udziały tej kategorii rosną również w handlu nowoczesnym. Najbardziej popularne smaki w Polsce w napojach niegazowanych w ciągu ostatniego roku to wartościowo jabłko-mięta, natomiast ilościowo - smak jabłko.
Hellena to marka, która łączy pokolenia. Jej bogata historia i doświadczenie pozwalają z powodzeniem dostosowywać produkty do oczekiwań i potrzeb klientów. Marka cieszy się ich zaufaniem, szczególnie jako producent Oranżady. W 2010 roku została po raz kolejny doceniona, zdobywając nagrody. Korzystając z doświadczenia w produkcji tego kultowego napoju marka Hellena wprowadziła w 2010 r. Oranżadę YOO! w puszce dla dzieci i młodzieży. W nowym sezonie marka planuje rozszerzenie tej kategorii o nowe produkty.
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...