Nieskategoryzowane

Książkowe hity w sieci Kolportera

Czwartek, 17 lutego 2011
W roku 2010 Kolporter sprzedał ok. 3,5 miliona egzemplarzy książek.  Największym hitem okazał się „Elementarz", który kupiło dotychczas ponad 40 tysięcy osób.

Książki, które dystrybuuje Kolporter, trafiają do saloników prasowych, na stacje benzynowe (m.in. BP i Lukoil), stoiska patronackie firmy, a także do kiosków i punktów handlowych. W ofercie Kolportera są tytuły książkowe z około czterdziestu wydawnictw, m.in. takich oficyn, jak Egmont Polska, Colgraf, Pasja, Ameet. Miesięcznie firma wprowadza do punktów sprzedaży 200-300 tytułów, nowości i wznowień. Największym powodzeniem cieszą się książki i książeczki dla dzieci, wszelkiego rodzaju poradniki, romanse i kryminały publikowane w formacie kieszonkowym. Jednym słowem - pozycje, które można szybko przeczytać, które zapewnią rozrywkę lub dostarczą konkretnych informacji.

Bestsellerem w sieci sprzedaży Kolportera jest „Elementarz. Teksty do czytania metodą sylabową" Aleksandry Plec i Marzenny Skoczylas. Książka jest w ofercie Kolportera od listopada 2007 roku i ciągle sprzedaje się bardzo dobrze - dotychczas klienci kupili już ponad 40 tys. egzemplarzy.

Kolporter wprowadza do swoich punktów sprzedaży również hity w rodzaju cyklu o Harrym Potterze Joanne K. Rowling (wyd. Media Rodzina) czy „Kodu Leonarda da Vinci" Dana Browna (wyd. Albatros).

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych, zlokalizowanych w sklepach detalicznych. Kolporter jest właścicielem około 850 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych „Dobry Wybór".

(Maja Święcka)

 

 

 

tagi: Kolporter ,