Uwagę na świątecznej półce przyciągną produkty zarówno z linii Premium, jak i tradycyjnej oraz Zozole dedykowane dla najmłodszych konsumentów.
W ramach pierwszej grupy, firma Mieszko proponuje bogaty wybór bombonier, których pudełka ozdobione są jedynie elegancką, subtelną grafiką. Wśród nich znaleźć można bombonierkę MAGNIFIQUE z dekorowanymi pralinami, A'MADORRO w eleganckiej wersji czerwonej i ecru, SOLEIL w puszce o ciekawym kształcie, CHOCOLADORRO w intrygującym opakowaniu w dwóch tonacjach, jasnej i ciemnej, puszkę CHOCO AMORE, kuferek AMORETTA i CHERRISSIMO dla amatorów wiśni w likierze.
W ramach linii produktów tradycyjnych, firma Mieszko zaproponowała bomboniery TWÓJ SEKRET i WIŚNIE W LIKIERZE oraz MICHASZKI, TRUFLE, wzbogacone rodzynkami i prawdziwym rumem, MARCEPAN, praliny KLEJNOTY, MIESZANKĘ RODZINNĄ i galaretki SOLO w kilku wesołych grafikach, gdzie głównym bohaterem jest Wielkanocny Zając, raz spacerujący po zielonej łące, innym razem malujący świąteczne pisanki.
W ofercie na Wielkanoc 2011 znalazły się także produkty dla najmłodszych - cukierki i żelki pod marką Zozole: Karmelki musujące i z płynnym nadzieniem oraz najpopularniejsze żelki w oryginalnych kształtach ZOZOLE ŻELKI RAINBOW, STICKS i COLA.
(M.D)
tagi: mieszko ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...