Nieskategoryzowane

Mango suszone HELIO GOLD Superproduktem

Wtorek, 15 lutego 2011
W IV edycji konkursu „Superprodukt Świata Kobiety", zwycięzcą w kategorii „Żywność - Słodycze" zostało Mango suszone marki HELIO GOLD. W ramach konkursu wybrano najlepsze produkty wprowadzone do sprzedaży na rynku polskim w 2010 roku. Nagroda została wręczona podczas uroczystej gali zorganizowanej przez wydawcę miesięcznika „Świat Kobiety" w dniu 1 lutego 2011 roku w hotelu Intercontinental w Warszawie.

Wszystkie produkty zgłoszone do konkursu "Superprodukt Świata Kobiety 2010" były testowane i oceniane przez jury składające się ze znanych i cenionych ekspertów. Byli wśród nich redaktor naczelna Wanda Biernacka-Conrad (przewodnicząca jury), prof. Wojciech Drygas (kardiolog z Instytutu Kardiologii w Warszawie), dr Anna Lewitt (dietetyk), Joanna Chatizow  (kosmetolog), Izabela Zaleska (Dyrektor Wydawniczy Pism Kobiecych Poradnikowych Wydawnictwa Bauer oraz popularne aktorki - Grażyna Wolszczak oraz Katarzyna Zielińska.

„Jesteśmy dumni, że nasz produkt został laureatem plebiscytu „Świata Kobiety". Nagroda jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ najwyższa jakość bakalii oferowanych pod marką HELIO GOLD została potwierdzona przez grono niezależnych ekspertów, a zarazem współczesnych trendseterów" - mówi Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A. - „Wyróżniony produkt to unikatowe połączenie walorów smakowych i zdrowotnych. Mango suszone, podobnie jak inne produkty z kolekcji HELIO GOLD, odpowiada na potrzeby najbardziej wymagających konsumentów, którzy potrzebują zdrowej, ale i smacznej przekąski. Konsumentów, którzy szukają wartościowych produktów, a unikają w żywieniu nadmiaru pustych kalorii."

Mango suszone HELIO GOLD zadebiutowało na rynku latem 2010 roku. Wprowadzenie całej linii HELIO GOLD zostało poprzedzone gruntowną analizą potrzeb polskich konsumentów, dzięki czemu stworzono nowoczesną markę z unikatowymi produktami, które zaskarbiły sobie uznanie nie tylko jurorów konkursu „Superprodukt Świata Kobiety 2010", ale przede wszystkim trafiły w gusta i oczekiwania konsumentów. Obecność rynkowa linii HELIO GOLD jest nieustannie wspierana poprzez działania reklamowe w telewizji oraz prasie, a także działania Public Relations. Materiały POS zapewniają produktom stosowną ekspozycję w punktach sprzedaży, natomiast konsumenci mogą poznać smaki produktów podczas licznych degustacji.

(maj)

tagi: Helio ,