Nieskategoryzowane

Nowy wizerunek firmy Henkel

Wtorek, 08 lutego 2011
Henkel wprowadza na całym świecie nowy wizerunek graficzny oraz nowe hasło przewodnie: „Henkel  - Excellence is our passion".

„Nowe hasło odzwierciedla wszystko to, co charakteryzuje naszą firmę, marki oraz ludzi pracujących w Henklu: dążenie do doskonałości we wszystkich obszarach działania" - mówi Kasper Rorsted, prezes zarządu firmy Henkel. - „W połączeniu z nowym systemem identyfikacji wizualnej hasło to przyczyni się do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Henkel na całym świecie".

Wdrażanie nowego wizerunku graficznego rozpocznie się w lutym - zostanie on zastosowany w publikacjach zewnętrznych (takich jak sprawozdanie roczne i oferty pracy), wewnętrznych (takich jak magazyn dla pracowników), na stronach internetowych i intranetowych oraz w materiałach prezentowanych przez firmę Henkel na konferencjach, targach i wystawach.

Podstawowym elementem wizerunku marki Henkel jest doskonale znane logo firmy, które ma długoletnią tradycję. Owal w kolorze firmowej czerwieni pojawił się po raz pierwszy na opakowaniu produktu marki Henkel w 1907 roku, a nazwa Henkel została w nim umieszczona w 1920 roku. Zarówno logo jak i wizerunek graficzny firmy były korygowane i unowocześniane w późniejszym okresie, po raz ostatni w 2002 roku.

„Najważniejszymi elementami nowego wizerunku graficznego firmy są nowoczesny układ, przejrzyste ilustracje, dynamiczna kolorystyka oparta na czerwieni i bieli oraz delikatniejsze elementy typograficzne" - wyjaśnia Carsten Tilger, szef Działu Komunikacji Korporacyjnej firmy Henkel. - „Nowy system identyfikacji wizualnej i nowe hasło przewodnie podkreślają międzynarodowy sukces Henkla - firmy oferującej znane marki i technologie i zatrudniającej wysoce zmotywowanych pracowników, którzy z  pasją starają się dostarczać klientom najdoskonalsze rozwiązania".

(Maja Święcka)

tagi: Henkel ,