Od 8. lutego do końca marca br. potrwa kampania outdoorowa w 9. największych miejscowościach narciarskich w Polsce: w Tatrach, Sudetach i Beskidach. Elementy reklamy zewnętrznej pojawią się na krzesełkach na wyciągach, między innymi, w Zakopanem, Krynicy Górskiej i Karpaczu. Zaplanowano także rozmieszczenie bannerów tuż przy stokach.
Celem kampanii jest poinformowanie grupy konsumentów w wieku 15-35 lat o nowym produkcie - Prawdziwej czekoladzie do picia, w wersji klasycznej, gorzkiej oraz z miętą, w szczycie sezonu, czyli zimą. „Z badań, jakie posiadamy wynika, że osoby, do których chcemy dotrzeć, uprawiają sporty zimowe oraz dużo czasu spędzają w Internecie" - mówi Kamila Szlachetka, specjalista ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A. - "Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy działania outdoroowe poprzedzić kampanią internetową w najpopularniejszych portalach oraz na Naszej Klasie i Gadu-Gadu, która potrwa do 22 lutego br."
Kampanii reklamowej towarzyszą degustacje gorącej czekolady w hipermarketach w największych miastach w Polsce, oraz na terenie miejscowości narciarskich. Akcja potrwa do końca marca br.
(Maja Święcka)
tagi: Delecta ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...