Od 8. lutego do końca marca br. potrwa kampania outdoorowa w 9. największych miejscowościach narciarskich w Polsce: w Tatrach, Sudetach i Beskidach. Elementy reklamy zewnętrznej pojawią się na krzesełkach na wyciągach, między innymi, w Zakopanem, Krynicy Górskiej i Karpaczu. Zaplanowano także rozmieszczenie bannerów tuż przy stokach.
Celem kampanii jest poinformowanie grupy konsumentów w wieku 15-35 lat o nowym produkcie - Prawdziwej czekoladzie do picia, w wersji klasycznej, gorzkiej oraz z miętą, w szczycie sezonu, czyli zimą. „Z badań, jakie posiadamy wynika, że osoby, do których chcemy dotrzeć, uprawiają sporty zimowe oraz dużo czasu spędzają w Internecie" - mówi Kamila Szlachetka, specjalista ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A. - "Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy działania outdoroowe poprzedzić kampanią internetową w najpopularniejszych portalach oraz na Naszej Klasie i Gadu-Gadu, która potrwa do 22 lutego br."
Kampanii reklamowej towarzyszą degustacje gorącej czekolady w hipermarketach w największych miastach w Polsce, oraz na terenie miejscowości narciarskich. Akcja potrwa do końca marca br.
(Maja Święcka)
tagi: Delecta ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...