„Dla PepsiCo współpraca z Kolporterem ma charakter strategiczny, gdyż zwiększy udziały firmy w sektorze alternatywnym dla tradycyjnych kanałów sprzedaży" - mówi Małgorzata Skonieczna, dyrektor External Communications Europe Sektor PepsiCo.
„Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma PepsiCo zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. - „Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na 2011 rok i ogólny kalendarz obejmujący takie działania w 2012 roku."
Umowa o współpracy weszła w życie w styczniu 2011 roku.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych, zlokalizowanych w sklepach detalicznych. Kolporter jest właścicielem około 850 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.
(Maja Święcka)
tagi: Kolporter ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...