Firma na swoim fanpage'u zamieszcza również filmiki z relacjami ze szkoleń oferowanych przez MAKRO wraz z poradami specjalistów, a także na bieżąco odpowiada na pytania internautów. W ostatnim czasie fani marki mogli m.in. zapoznać się z trickami w przygotowywaniu kawy autorstwa profesjonalnego baristy czy poznać zwycięzców konkursu „Pomysłowy Przedsiębiorca", którego współorganizatorem było MAKRO. W dłuższej perspektywie, dzięki obecności na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, MAKRO Cash & Carry chce jeszcze lepiej wspierać swoich profesjonalnych klientów.
"MAKRO Cash & Carry postrzega media społecznościowe jako cenny pakiet kanałów komunikacji ze swoimi profesjonalnymi klientami i opinią publiczną. Dzięki portalom społecznościowym marka taka jak MAKRO ma szansę na zmniejszenie dystansu pomiędzy nią a jej otoczeniem i na zaangażowanie się w dialog. Komentarze i opinie zamieszczone na profilu są szczególnie ważne w przypadku takiej spółki jak nasza, która w swojej wizji koncentruje się na potrzebach poszczególnych grup profesjonalnych klientów, aby zapewnić najlepsze rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb" - mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej MAKRO Cash & Carry Polska.
Firma, w ramach działań w mediach społecznościowych, jest również obecna na You Tube i Blipie.
Profil MAKRO na Facebooku jest dostępny pod adresem internetowym:
http://www.facebook.com/home.php#!/MAKROPolska
Kanał MAKRO na You Tube:
http://www.youtube.com/user/MAKROcashANDcarry
Profil MAKRO na Blipie:
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...