Wraz z rozwojem marka Dewar's poszerzała swoje portfolio o kolejne trunki. Whisky wchodzące w skład tej szkockiej rodziny powstawały w innych etapach historii marki.
To spowodowało, że każda z nich miała własną sylwetkę oraz estetykę, odróżniającą ją od pozostałych. Zmiana designu czterech produktów marki Dewar's - Dewar's White Label, Dewar's 12 YO, Dewar's 18 YO oraz Dewar's Signature - wizualnie czyni z nich spójną całość, po raz pierwszy w długiej historii whisky z gorzelni w Aberfeldy.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani nowym wyglądem whisky Dewar's, który w pełni oddaje jej energię i moc. Nowe dynamiczne opakowania dają konsumentom możliwość do identyfikowania produktów marki Dewar's jako jednej rodziny" - mówi Brand Managing Director - Fannie Young.
„D" jak Dewar's
Żywa paleta kolorów i innowacyjny design butelek sprawia, że nowe oblicze whisky z portfolio Dewar's jest nowoczesne, spójne i odważne. Przezroczysta fala przechodząca przez etykietę przywodzi na myśl literę „D" z logotypu marki i ukazuje złocisty trunek. Na każdej butelce wygrawerowany jest rok powstania marki oraz nazwisko jej założyciela - John'ego Dewar'a. Dodatkowo na etykiecie wyeksponowane są złotym kolorem ikony, które przypominają o licznych nagrodach i wyróżnieniach whisky Dewar's.
Danny Clinch dla marki Dewar's
Aby w pełni oddać nowy charakter szkockiej whisky, marka Dewar's nawiązała współpracę z jednym z najbardziej znanych fotografów rock-and-roll'a - Danny'm Clinch'em. W obiektywie Clinch'a, który do tej pory portretował osobowości ze świata muzyki, znalazły się produkty marki Dewar's. Fotograf wyznał: „Zostałem zainspirowany nową butelką oraz sposobem, w jaki jej sylwetka przypomina kształt gitary. Starałem się połączyć własny styl i wpływy ze świata muzyki i przenieść to na zdjęcia. Przygotowałem własny sprzęt, łącznie z gitarą i harmonijką. Chciałem pokazać nowe butelki w wizualnie pobudzającym i ekscytującym otoczeniu". Clinch, który został także ambasadorem marki dodaje: „Jako długoletni miłośnik whisky Dewar's, jestem zaszczycony, że będę pierwszym, który uchwyci esencję i odda ducha jej nowego oblicza".
Niezależny, zawdzięczający wszystko samemu sobie, Clinch ugruntował swoją pozycję jednego z najlepszych fotografów muzycznej sceny. Jako artysta, Danny żyje według swoich zasad, nie boi się podejmować ryzyka, co czyni jego pracę ekscytującą. Clinch zawdzięcza sukces i karierę swojej tożsamości wolno myśliciela - prezentuje styl życia, który perfekcyjnie oddaje charakter marki Dewar's.
(M.D)
tagi: dewars ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...