Wraz z rozwojem marka Dewar's poszerzała swoje portfolio o kolejne trunki. Whisky wchodzące w skład tej szkockiej rodziny powstawały w innych etapach historii marki.
To spowodowało, że każda z nich miała własną sylwetkę oraz estetykę, odróżniającą ją od pozostałych. Zmiana designu czterech produktów marki Dewar's - Dewar's White Label, Dewar's 12 YO, Dewar's 18 YO oraz Dewar's Signature - wizualnie czyni z nich spójną całość, po raz pierwszy w długiej historii whisky z gorzelni w Aberfeldy.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani nowym wyglądem whisky Dewar's, który w pełni oddaje jej energię i moc. Nowe dynamiczne opakowania dają konsumentom możliwość do identyfikowania produktów marki Dewar's jako jednej rodziny" - mówi Brand Managing Director - Fannie Young.
„D" jak Dewar's
Żywa paleta kolorów i innowacyjny design butelek sprawia, że nowe oblicze whisky z portfolio Dewar's jest nowoczesne, spójne i odważne. Przezroczysta fala przechodząca przez etykietę przywodzi na myśl literę „D" z logotypu marki i ukazuje złocisty trunek. Na każdej butelce wygrawerowany jest rok powstania marki oraz nazwisko jej założyciela - John'ego Dewar'a. Dodatkowo na etykiecie wyeksponowane są złotym kolorem ikony, które przypominają o licznych nagrodach i wyróżnieniach whisky Dewar's.
Danny Clinch dla marki Dewar's
Aby w pełni oddać nowy charakter szkockiej whisky, marka Dewar's nawiązała współpracę z jednym z najbardziej znanych fotografów rock-and-roll'a - Danny'm Clinch'em. W obiektywie Clinch'a, który do tej pory portretował osobowości ze świata muzyki, znalazły się produkty marki Dewar's. Fotograf wyznał: „Zostałem zainspirowany nową butelką oraz sposobem, w jaki jej sylwetka przypomina kształt gitary. Starałem się połączyć własny styl i wpływy ze świata muzyki i przenieść to na zdjęcia. Przygotowałem własny sprzęt, łącznie z gitarą i harmonijką. Chciałem pokazać nowe butelki w wizualnie pobudzającym i ekscytującym otoczeniu". Clinch, który został także ambasadorem marki dodaje: „Jako długoletni miłośnik whisky Dewar's, jestem zaszczycony, że będę pierwszym, który uchwyci esencję i odda ducha jej nowego oblicza".
Niezależny, zawdzięczający wszystko samemu sobie, Clinch ugruntował swoją pozycję jednego z najlepszych fotografów muzycznej sceny. Jako artysta, Danny żyje według swoich zasad, nie boi się podejmować ryzyka, co czyni jego pracę ekscytującą. Clinch zawdzięcza sukces i karierę swojej tożsamości wolno myśliciela - prezentuje styl życia, który perfekcyjnie oddaje charakter marki Dewar's.
(M.D)
tagi: dewars ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...