Nieskategoryzowane

Zmiany na stacjach Intermarché

Wtorek, 01 lutego 2011
Grupa Muszkieterów otworzyła w 2010 roku 7 stacji benzynowych przy supermarketach Intermarché stając się z liczbą 29 placówek wiceliderem wśród sieci wielkopowierzchniowych oraz liderem pod kątem tempa rozwoju. W 2011 roku sieć planuje oddać do użytku 10 kolejnych obiektów, z których część powstanie w całkiem nowych lokalizacjach.

Grupa Muszkieterów, która do tej pory budowała i otwierała stacje benzynowe wyłącznie na parkingach przy supermarketach Intermarché będzie również uruchamiać nowe stacje jako pojedyncze punkty w oddaleniu od swoich sklepów. Nowe obiekty mogą pojawiać się w pobliżu głównych ulic i punktów komunikacyjnych w obrębie miast, w których funkcjonują placówki Muszkieterów.

Dodatkowo sieć Intermarché przy swoich stacjach uruchamiać będzie pełnowymiarowe sklepiki, w ofercie których poza podstawowymi artykułami znajdują się produkty marek własnych Intermarché. Obecnie przy stacjach Grupy Muszkieterów funkcjonuje 11 czynnych całą dobę sklepów o średniej powierzchni 50 mkw.

„Sklepiki na stacjach to był strzał w dziesiątkę - cieszą się ogromnym powodzeniem, a co najważniejsze, nie zaobserwowaliśmy zjawiska „kanibalizmu". Pomysł z modułowymi sklepami powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku. Badania i obserwacje jakie poczyniliśmy, jasno pokazały, że klient, który chce kupić gumę do żucia, papierosy albo inny produkt pierwszej potrzeby nie będzie chciał wejść do dużego supermarketu. Nie bez znaczenia pozostają również dni wolne od pracy. Nasze sklepy na stacjach pracują 24h. Należy również zaznaczyć, że ceny produktów są takie same ja w supermarkecie Intermarché - czyli niskie. To się podoba klientom. Jest miło, wygodnie, tanio i szybko" - mówi Aleksander Hołoga, odpowiedzialny za rozwój stacji benzynowych Intermarché.

Ponadto na stacjach Muszkieterów pojawią się profesjonalne expressy do kawy oraz kąciki bistro. Kolejną nowością będzie centralna lista klientów, tak aby skrócić do minimum czas wystawiania faktur dla klientów. Pojawi się również karta flotowa. „Dobrze wypadł także test pierwszego w Polsce pylonu cenowego z telebimem, dlatego w tym roku pojawi się on na kolejnych naszych stacjach. Dodatkowo w związku ze zmianą logotypu Intermarché do końca roku będziemy chcieli ujednolicić wygląd wszystkich naszych stacji" - podsumowuje Aleksander Hołoga.

Mocną stroną stacji działających przy supermarketach Intermarché, jest możliwie najniższa cena oferowanych produktów z gwarancją wysokiej jakości. W mniejszych i średnich miastach gdzie głownie funkcjonują supermarkety Grupy Muszkieterów cena jest głównym kryterium wyboru stacji. Dodatkowo jakość paliw na stacjach należących do Grupy Muszkieterów jest na bieżąco kontrolowana przez Orlen Laboratorium, ponieważ stacja jest włączona do monitoringu jakości paliw BAQ.

Paliwa oferowane na stacjach Intermarché dostarczane są przez dostawców J&S ENERGY S.A oraz Gaspol S.A. „Jako jedyna sieć handlowa, podajemy do publicznej wiadomości, kto jest naszym dostawcą paliw i gazu LPG, to też wpływa wzrost wiarygodności i na wybór naszych stacji" - dodaje Aleksander Hołoga.

(M.D)

tagi: intermarche ,