Zmieniony kształt krawatki i nowa etykieta nadały butelce klasy i wyrafinowania. Specjalne przetłoczenia na etykietę i krawatkę wymagały zastosowania nowoczesnych i zaawansowanych technologii. Takie rozwiązania stosowane są w przypadku wód bardzo rzadko - na polskim rynku są właściwie niespotykane.
Dzięki wprowadzonym zmianom powstała harmonijna całość, a woda uzyskała piękną oprawę - butelka Cisowianki 0,5 stała się smuklejsza i bardziej elegancka. Jednocześnie zadbano o lepszą funkcjonalność - wprowadzenie kontretykiety sprawia, że ważne informacje są bardziej widoczne, a dzięki węższej talii butelka jest wygodniejsza i bardziej poręczna. To kolejna już metamorfoza produktów znajdujących się w portfolio Polskich Zdrojów - specjaliści firmy nie ustają w poszukiwaniu nowych rozwiązań, aby Cisowianka stawała się coraz lepsza.
Butelka będzie dostępna na rynku w maju 2011 roku.
(Maja Święcka)
tagi: Cisowianka ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...