Zmieniony kształt krawatki i nowa etykieta nadały butelce klasy i wyrafinowania. Specjalne przetłoczenia na etykietę i krawatkę wymagały zastosowania nowoczesnych i zaawansowanych technologii. Takie rozwiązania stosowane są w przypadku wód bardzo rzadko - na polskim rynku są właściwie niespotykane.
Dzięki wprowadzonym zmianom powstała harmonijna całość, a woda uzyskała piękną oprawę - butelka Cisowianki 0,5 stała się smuklejsza i bardziej elegancka. Jednocześnie zadbano o lepszą funkcjonalność - wprowadzenie kontretykiety sprawia, że ważne informacje są bardziej widoczne, a dzięki węższej talii butelka jest wygodniejsza i bardziej poręczna. To kolejna już metamorfoza produktów znajdujących się w portfolio Polskich Zdrojów - specjaliści firmy nie ustają w poszukiwaniu nowych rozwiązań, aby Cisowianka stawała się coraz lepsza.
Butelka będzie dostępna na rynku w maju 2011 roku.
(Maja Święcka)
tagi: Cisowianka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...