Nieskategoryzowane

Chata Polska na drodze dynamicznego rozwoju

Piątek, 28 stycznia 2011
Chata Polska podsumowała rok 2010. Sieć sklepów spożywczych w ubiegłym roku zanotowała obroty na poziomie 820 mln PLN. Na koniec roku 2010 pod szyldem Chaty Polskiej funkcjonowało 236 sklepów w 7 województwach Polski.

Podsumowując miniony rok przedstawiciele sieci podkreślili, że poziom obrotów z roku 2010 coraz bardziej przybliża Chatę Polską do realizacji założonego przez Zarząd spółki celu, którym jest osiągnięcie 1 mld PLN obrotów rocznie. Intensyfikacja obrotów sieci ma związek z coraz większą dbałością o jakość swoich sklepów oraz inwestycjami w rozwój sieci.

Spółka zamknęła rok 2010 z całkowitą liczbą 236 sklepów. Do sieci przyłączono 35 nowych placówek handlowych przy równoległym podnoszeniu jakości oraz informatyzacji sklepów funkcjonujących pod szyldem Chaty Polskiej. Działania te przyczyniły się do umocnienia pozycji większości sklepów sieci, ale też skutkowały decyzją centrali sieci o zaprzestaniu współpracy z kilkunastoma franczyzobiorcami.

Najważniejszym celem spółki na rok 2011 jest konsekwentny wzrost obrotów sklepów, do którego ma się przyczynić m.in. rozwój nowego konceptu sieci. Projekt Nowa Chata Polska umożliwia skuteczną realizację celów tak jakościowych jak i biznesowych. Potwierdzają to zarówno wyniki placówek handlowych (średni wartościowy wzrost obrotów rok do roku sklepów w formule Nowej Chaty Polskiej to aż 25%), opinie konsumentów jak i specjaliści. Na przełomie roku Chata Polska otrzymała 2 ważne dla sieci nagrody: „Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju - 2010" w kategorii innowacyjna usługa w konkursie organizowanym m.in. pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz tytuł najlepszego sklepu w Polsce w konkursie „Market Roku" w kategorii Supermarket.

Strategia Chaty Polskiej na przyszłość zakłada dynamiczny rozwój, a co za tym idzie zwiększenie obrotów, czyli korzyści dla naszych partnerów franczyzowych oraz całej organizacji. Jako sieć oparta wyłącznie na polskim kapitale, potrafiliśmy znaleźć formułę sklepu, pozwalającą naszym partnerom franczyzowym prowadzić biznes, który może z powodzeniem konkurować z najsilniejszymi sieciami handlowymi w Polsce, w tym również formatu dyskontowego. Zapewniam, że w 2011 roku nasza sieć będzie jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, oferując zakupy w wysokim standardzie za konkurencyjną cenę" - mówi Adam Plackowski, Dyrektor Generalny Chaty Polskiej.

(M.D)

tagi: chata polska ,