W ramach współpracy Agencja prowadzi również działania z obszaru community relations oraz public relations w internecie, także w mediach społecznościowych. Orchidea PR została wybrana w drodze konkursu ofert, a umowa obowiązuje przez 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Za projekt ze strony konsultanta odpowiada Monika Paduch.
Centrum Handlowe Osowa to jednopoziomowe centrum pierwszej generacji otwarte 18 listopada 1998 roku jako jedno z pierwszych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy Obwodnicy Trójmiasta, przy trasie będącej przedłużeniem autostrady A1 i prowadzącej na Hel (droga krajowa S6). Na terenie obiektu znajduje się największy w Trójmieście hipermarket REAL oraz 68 butików i punktów usługowych. CH Osowa to miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi oraz osobom niepełnosprawnym.
(Maja Święcka)
tagi: Osowa ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...