Nowe supermarkety Intermarché pod szyldem Super zostały otwarte w Mogilnie (woj. kujawsko-pomorskie) oraz w Rawie Mazowieckiej (woj. łódzkie).
Grupa konsekwentnie realizuje koncepcję tworzenia kompleksów handlowych, tzw. Rynków Muszkieterów. Dlatego również w Mogilnie i Rawie Mazowieckiej klienci będą mogli zrobić zakupy w znajdujących się obok siebie supermarketach Bricomarché i Intermarché.
Sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiono również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Intermarché w Mogilnie liczy 957 mkw. powierzchni sprzedaży. Na terenie sklepu funkcjonuje 6 kas, a do dyspozycji klientów jest także darmowy parking, który mieści 200 samochodów osobowych.
Natomiast Intermarché w Rawie Mazowieckiej jest sklepem dysponującym 1201 mkw. powierzchni sprzedaży. Klienci mogą za zakupy zapłacić w jednej z 7 kas.
W każdym z nowo otwartych supermarketów zatrudnienie znalazło około 50 osób. Otwarciu nowych placówek towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.
(M.D)
tagi: intermarche ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...